چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 188
منتشر شده در چهارشنبه, 24 دی 1393 15:59
تعداد دیدگاه: 0

همراز: سازمان حج و زيارت استان اصفهان، ‌از ثبت نام واجدان شرايط حج تمتع كه تا تاريخ ۱۵ اسفندماه سال ۸۴ اقدام به سپرده گذاري براي اعزام به حج كرده اند، در روزهاي سوم،‌ چهارم و پنجم بهمن ماه جاري خبر داد. تمامی دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع که تا تاریخ پانزدهم اسفندماه سال ۸۴ برای اعزام به حج...

همراز: سازمان حج و زيارت استان اصفهان، ‌از ثبت نام واجدان شرايط حج تمتع كه تا تاريخ ۱۵ اسفندماه سال ۸۴ اقدام به سپرده گذاري براي اعزام به حج كرده اند، در روزهاي سوم،‌ چهارم و پنجم بهمن ماه جاري خبر داد.

تمامی دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع که تا تاریخ پانزدهم اسفندماه سال ۸۴ برای اعزام به حج سپرده‌گذاری کرده اند، می‌توانند بر اساس استان محل سکونت خود از روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه برای نام نویسی در کاروان های حج سال ۱۳۹۴ اقدام كنند.

بر اساس اين گزارش،‌ گذرنامه واجدان شرایط تشرف به حج ۹۴، حداقل بايد تا پایان سال ۹۴ اعتبار داشته باشد و کسانی که فاقد گذرنامه بوده و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ مذكوراست، در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید به صورت انفرادی، اقدام كنند.

گفتني است،‌ تمامی افرادي که قصد واگذاری اسناد ودیعه گذاری حج خود به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند را دارند و یا قبلا" نسبت به واگذاری فیش خود به این افراد اقدام کرده اند، ولي این انتقال را در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت نكرده اند، بايد قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام در کاروان های حج، با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان يا شهرستان اصفهان، مراحل انتقال قطعی سند خود را انجام داده و مراتب را به صورت ثبت سیستمی در آورند.

لازم به ذكر است، اسامی مدیران کاروان های حج تمتع سال ۱۳۹۴ به همراه آدرس و هزینه های مربوطه، روزهای سی ام دی ماه و اول بهمن ماه جاري در جراید کثیرالانتشار به چاپ خواهد رسید.

گفتني است، واجدان تشرف به حج سال ۹۴، علاوه بر امکان مراجعه حضوری به هریک از کاروان‌ها، می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.haj۹۴.haj.ir، كاروان موردنظر خود را انتخاب و مراحل بعدی ثبت نام را دنبال كنند.

نوشتن دیدگاه