شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18503
منتشر شده در سه شنبه, 28 ارديبهشت 1400 00:22
تعداد دیدگاه: 0
دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب استان اصفهان:

دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب استان اصفهان بر لزوم بازگشت اصفهان روی ریل توسعه و خدمت تاکید کرد.

مجید نادرالاصل در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی همراز، با اشاره به این که اصفهان دیگر ظرفیت دو قطبی شدن ندارد و هرگونه ارائه برنامه توسط کاندیداهای شورای اسلامی شهر، به معنی نادیده گرفتن زحمات مدیران قبلی نیست، گفت: نام اصفهان آنقدر در تاریخ عمیق و در دنیا بلند و در کشور اثربخش هست که برای اداره آن باید کمر همت را به گونه ای بست که خدشه ای به هیچ کدام از این ابعاد وارد نشود.

وی اظهار کرد: اصفهانی ها شایسته خدماتی در حد و نام کلانشهری جهانی هستند که این سطح از خدمات نیازمند روحیه ای جهادی، افرادی با نگاه انقلابی و کارنامه ای مشخص و آزمون پس داده است.

نادرالاصل خاطر نشان کرد: مدیریت شهری به ویژه مدیریت کلانشهر ها با توجه به گستردگی خدمات و وظایف، نیازمند تلفیق تجربه و جوان گرایی است که امیدواریم در انتخابات شوراهای شهر آینده، این موضوع توسط مردم رعایت گردد.

این فعال سیاسی افزود: توسعه شهرها به ویژه شهرهایی که از عنصر هویت برخوردار هستند، از مقوله هایی است که باید با رعایت اصولی صورت پذیرد تا تکنولوژی به گونه ای در آن توسعه یابد که به هویت شهری خدشه ای وارد نشود.

وی در پایان خواستار به کار گیری نگاه انقلابی و رشد روحیه جهادی توسط همه مدیران در همه سطوح سیاسی و غیر سیاسی به منظور خدمت رسانی به مردم شریف اصفهان شد و این مردم را همواره همراه و همگام نظام و انقلاب خواند که از جان و مال خود برای اعتلای آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب هزینه کرده و شایسته خدماتی به مراتب بهتر از این هستند.

نوشتن دیدگاه