سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18338
منتشر شده در شنبه, 18 ارديبهشت 1400 15:13
تعداد دیدگاه: 0

امتحانات دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۷ اردیبهشت حضوری و کنکور سراسری هم ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، براساس تصمیم امروز - شنبه - ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پایه نهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت تا روز دوشنبه ۲۴ خردادماه و آزمون پایه دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه به صورت حضوری برگزار می شد.

همچنین آزمون های سنجش ملی پایه ششم روز شنبه ۲۵ اردیبهشت، آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در تاریخ ۲۰و ۲۱ خرداد، آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان در تاریخ ۲۴تا ۲۶ اردیبهشت و مرحله دوم آن ۲۳تا ۲۵خرداد به‌صورت حضوری برگزار برگزار می شود.

طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم آزمون‌های استخدامی و آزمون‌های با تعداد شرکت‌کنندگان کم نیز در زمان‌های مقرر برگزار می‌شود.

همچنین با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور سراسری در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ تیر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای ۶، ۷ و ۸ مرداد برگزار می شود.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته هم ۲۲ مرداد، آزمون کانون وکلا دادگستری ۲۵ تیر و آزمون نظام مهندسی هم در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد برگزار می شود.

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش امروز بخش های از سخنان علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله در تشریح تصمیم‌های گرفته‌شده این ستاد درمورد برگزاری آزمون‌های دوره‌های تحصیلی وزارت آموزش‌وپرورش را منتشر کرد.

ایرنا

نوشتن دیدگاه