چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1792
منتشر شده در چهارشنبه, 19 فروردين 1394 15:43
تعداد دیدگاه: 0
رئیس پلیس استان :

ارسال به دوستان همراز: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:‌ تصادفات درون شهری در اصفهان نسبت به سال گذشته بدون تغییر و تصادفات جاده‌ای با کاهش نسبت به سال گذشته همراه بوده است. عبدالرضا آقاخانی امشب در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که با حضور مسئولان استانی برگزار شد،با اشاره به اینکه شعار امسال...

ارسال به دوستان

همراز: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:‌ تصادفات درون شهری در اصفهان نسبت به سال گذشته بدون تغییر و تصادفات جاده‌ای با کاهش نسبت به سال گذشته همراه بوده است.
عبدالرضا آقاخانی امشب در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که با حضور مسئولان استانی برگزار شد،با اشاره به اینکه شعار امسال رهبری در خصوص همدلی و هم‌زبانی در بین مسئولان استانی به خوبی مشاهده شد،اظهار کرد: نظرسنجی‌های نوروزی نشان می‌دهد که بالاترین میزان رضایت مسافران نوروزی از امنیت موجود در اصفهان بوده است.

وی با اشاره به افزایش ایستگاه‌‌های سلامت و امنیت در جاده‌های استان،افزود: تصادفات درون شهری در اصفهان نسبت به سال گذشته بدون تغییر و تصادفات جاده‌ای با کاهش نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امسال با همکاری دستگاه قضایی جلوگیری از مرخصی افراد پرخطر را داشتیم که همین امر به کاهش اتفاقات نوروزی کمک کرده است.

وی از استقرار 70 چادر راهنمایی مسافران نوروزی در تفرجگاه‌ها خبر داد و گفت: 16 هزار تماس مردمی با سامانه 110 در ایام نوروز امسال صورت گرفته است.

آقاخانی همچنین اضافه کرد: در ایام نوروز امسال ارائه خدمات تعویض پلاک و نیز شیفت ویژه پلیس+10 جهت رفاه حال مردم انجام شده است.

وی بیان کرد: نوروز امسال یک هزار و 300 مأمور پلیس‌راه به صورت پیاده و نیز یک هزار نفر نیرو زن و مرد به صورت افتخاری برای خدمات بهتر به پلیس اصفهان یاری رساندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 10 واحد گشت پلیس اخلاقی نیز در ایام نوروز به صورت لسانی تذکراتی را به مسافران ارائه دادند.

وی همچنین به گشت‌زنی از اماکن و اتحادیه‌ها و اصناف اشاره و افزود: در نوروز 4 هزار نفر پیشنهاد و انتقادات خود را به سامانه 197 گزارش دادند.

آقاخانی به جلوگیری از جرائم احتمالی در گلوگاه‌های استان در 15 روز نخست سال جاری اشاره و بیان کرد: یک تن و 600 هزار کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز از گلوگاه‌های استان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان 16 مورد کار فرهنگی توسط نیروی انتظامی و نیز اجرای رزمایش طرح نوروزی را یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز امسال برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش 99 درصدی نزاع در اماکن خبر داد و افزود: این امر باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

آقاخانی در پایان از کشف بزرگترین باند سرقت خودرو در اصفهان خبر داد و گفت: تعدادی از سارقان سرقت به عنف نیز در نوروز دستگیر شدند.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه