سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 176
منتشر شده در شنبه, 27 دی 1393 15:57
تعداد دیدگاه: 0

عضو شورای شهر اصفهان ضمن اظهارگلایه از پیامک اشتباهی که از سوی روابط عمومی شورای شهر ارسال شده بود، به تشریح دردسری که در اثر این اشتباه برایش درست شده پرداخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، مهدی باقربیگی صبح امروز در هفتادمین جلسه شورای شهر اصفهان درتذکری به شیوه اطلاع رسانی روابط عمومی...

عضو شورای شهر اصفهان ضمن اظهارگلایه از پیامک اشتباهی که از سوی روابط عمومی شورای شهر ارسال شده بود، به تشریح دردسری که در اثر این اشتباه برایش درست شده پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی باقربیگی صبح امروز در هفتادمین جلسه شورای شهر اصفهان درتذکری به شیوه اطلاع رسانی روابط عمومی شورای شهر گفت: هفته گذشته بنده در نطقم از شیوه آسفالت معابر فرعی و اصلی گلایه کردم و این آسفالت را غیراستاندارد دانستم، در حالی که مدیران روابط عمومی شورای شهر به اشتباه خبرنطق بنده را به گونه ای عنوان کرده بودند که ظاهرا من به غیراستاندارد بودن معابر و خیابان ها اعتراض دارم.

وی اظهار کرد: پس از ارسال این پیامک یکی از معاونان شهرداری اصفهان طی تماسی کنایه آمیز به بنده گفت:"ماازاستانداردها خبرنداریم!!شما استاندارد معابر را اعلام کنید تا ما آن را رعایت کنیم."

باقربیگی همچنین ضمن تذکر به شهردار اصفهان درخصوص نحوه برخورد کارکنان شهرداری با اعضای شورای شهر، خاطرنشان ساخت: منظور ما رعایت استاندارد های تعریف شده در شهرسازی است و قرار نیست استاندارد جدیدی ابداع کنیم، اما اگر مسئولی از این استانداردها خبرندارد،از شهردار محترم می خواهیم افرادی را به کار بگیرد که از استاندارد های لازم اطلاع کافی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: خدارا شکر می کنم که انتقاد بنده به یکی دیگر از معاونان شهرداری بود و به معاونت خدمات شهری شهرداری انتقاد نکردم، وگرنه از آن جا که اگر کسی انتقاد کند باید استاندارد های حوزه مورد انتقاد را نیز تعریف کند، مجبور می شدم از فردا زباله ها را در صندوق عقب خودرو شخصی ام ریخته و آن ها را جابجا نمایم تا استانداردها رابرای آن هاهم تعریف کنم.

بنا برگزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، این عوض شورای شهر اصفهان هفته گذشته در نطق پیش از دستورخود از غیراستاندارد بودن آسفالت معابرفرعی و اصلی شهر ابراز گلایه کرده بود و این مسئله را باعث تحمیل بار هزینه بر خانواده ها به منظورتعمیر خودروهایشان دانسته که به اشتباه گلایه باقربیگی از غیراستاندارد بودن معابر فرعی و اصلی شهر اصفهان مطرح شده بود.

نوشتن دیدگاه