جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17260
منتشر شده در پنج شنبه, 07 اسفند 1399 22:45
تعداد دیدگاه: 0
۲۱-هزار-پدر-خانواده-تحت-پوشش-کمیته-امداد-اردبیل-است

اردبیل - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان...

اردبیل - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل ۴۲ هزار خانواده را تحت پوشش خود قرار داده که ۵۰ درصد سرپرستان این خانواده ها مرد هستند.

حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) برنامه‌های متعددی در استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه با مشارکت نیکوکاران و اعضای مراکز نیکوکاری استان اردبیل برگزار شد.

وی هدف از برپایی این برنامه را تجلیل و قدردانی از پدران زحمت کش و سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل عنوان کرد و افزود: در همه شهرستان‌ها به صورت نمادین از پدران با برگزاری جشن‌هایی ضمن رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل به اجرای طرح پدران آسمانی به مناسبت روز پدر اشاره کرد و گفت: خیرین استان در منازل خانواده‌های تحت پوشش که پدران خود را از دست داده اند حضور یافته و با تقدیم هدیه‌ای یاد و خاطره آنان را گرامی داشتیم.

دشتی از توزیع سبد کالا و بسته‌های غذایی به مناسبت ولادت امام علی (ع) نیز خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی خیرین و مردم نیکوکار استان در بین خانواده‌های بی سرپرست و محروم سبدهای کالا و مایحتاج مورد نیاز تهیه و توزیع شد و امیدواریم که با مشارکت مراکز نیکوکاری کمک‌های مومنانه ادامه پیدا کند.

وی مجموع مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل را ۴۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود: طبق بررسی‌های انجام گرفته ۵۰ درصد سرپرستان خانوار در بین این مددجویان را پدران تشکیل می‌دهند که عمدتاً سالمند و یا از کار افتاده هستند و ضروری است تا توسط مسئولین و نیکوکاران استان حمایت‌های بیشتری از این قشر انجام گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: به مناسبت روز پدر نیز بر خود وظیفه دانستیم تا در شهر اردبیل با همکاری مرکز نیکوکاری مهرپرور از تعدادی از خانواده‌ها و پدران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دعوت و با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای از آنان تجلیل و قدردان کنیم.

تکریم و دستگیری از نیازمندان سرلوحه مراکز نیکوکاری است

علی امیرپور، مدیر گروه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور به برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: گروه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور در مناسبت‌های مختلف با برپایی مراسمی از تحت پوششین خود حمایت تجلیل می‌کند.

وی به تأمین نیازهای ۱۷۳ نفر از سالمندان به ویلچر، تخت، تشک مواج و… همزمان با هفته سالمند از سوی این مرکز اشاره کرد و افزود: مرکز نیکوکاری مهرپرور برای اولین بار در کشور آشپزخانه دائمی نیکوکاری همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها راه اندازی کرده و روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌کند.

امیرپور از اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق مختلف نیازمند خبر داد و گفت: در این ویزیت‌ها نسخه پیچی رایگان نیز در محل انجام می‌شود تا به قدر توان از نیازها و آلام مردم بکاهیم.

مدیرعامل گروه جهادی مهرپرور به جشن روز پدر نیز اشاره کرد و افزود: امروز نیز با برگزاری جشنی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از تعدادی از پدران تحت پوشش مرکز نیکوکاری تجلیل شد.

نوشتن دیدگاه