کد خبر: 1705
منتشر شده در یکشنبه, 17 اسفند 1393 01:33
تعداد دیدگاه: 0

این روزها خبرهایی از تغییر حد اقل 5 مدیر استان به گوش می رسد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، تغییراتی که تلویحا مورد تاییدرسول زرگرپور،استاندار اصفهان هم قرار گرفت و ضمن انتقاد از دخالت های بی مورد در امور مدیریت استان،خبراحتمال تغییر 5 مدیراستان را تکذیب نکرد. بر اساس شنیده ها یکی از این...


این روزها خبرهایی از تغییر حد اقل 5 مدیر استان به گوش می رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، تغییراتی که تلویحا مورد تاییدرسول زرگرپور،استاندار اصفهان هم قرار گرفت و ضمن انتقاد از دخالت های بی مورد در امور مدیریت استان،خبراحتمال تغییر 5 مدیراستان را تکذیب نکرد.
بر اساس شنیده ها یکی از این مدیران در آستانه جابجایی قرارگرفته احمد جمشیدی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان می باشد که ظاهرا طی چند روز آینده باید جای خودش را به فرد جدیدی بدهد.
احمد جمشیدی در دولت پیشین مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را بر عهده داشت که در اردیبهشت ماه سال گذشته به طور ناگهانی توسط جواهری، مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان برکنار شد.
در همان روزهای پایانی اردیبهشت سال 92 بود که مهدی امینی با انتشار نامه ای شدید اللحن خطاب به مردم شهید پرور اصفهان و خانواده شهدا و جانبازان، از مسئولیت خود به عنوان مدیرکل امور اجتماعی استانداری استعفا داد و علیرضا ذاکر، استاندار وقت اصفهان نیز جمشیدی را به این سمت برگزید.
انتصابی که به نظر می رسید چندماهی دوام نداشته باشد و بعد از مشخص شدن کاندیدای پیروز انتخابات خرداد 92 و تغییر در هرم مدیریتی استان ، او هم مزه تغییر را بچشد، اما با انتقال مسئولیت از ذاکر به زرگرپور، رایزنی و لابی گری برای تغییرات در استان آنچنان زیاد بود که به این زودی ها نوبت به جمشیدی نرسید.
از سوی دیگر انتصاب دیرهنگام معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هم مزید بر علت شد و حالا بعد از گذشت حدود 21 ماه از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ، دامنه تغییرات به مدیرکل امور اجتماعی و تعدادی از مدیران استان رسید.
از سوی دیگر طی چند هفته اخیر تغییر درراس هرم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز قابل پیش بینی بود که به نظر می رسد حالا مسئولان این استان برای جایگزینی فرهنگی ترین مسئول پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به نقطه مشترکی رسیده اند.
نقطه مشترکی که ظاهرا هم سابقه دانشگاهی دارد و هم جامعه شناس نخبه بوده و در تحقیق و پژوهش فرهنگی نیز رتبه های متعددی به دست آورده است.
حالا باید دید استاندار اصفهان که در آستانه عید باستانی نوروز که مسئولیت سامان بخشیدن به میهمانخانه کشور را دارد، تن به این تغییرات درروزهای پایانی سال 93می دهد یا آن را به زمان دیگری در روزهای آغازین سال 94 موکول می کند؟

گفتنی است منابع خبری ضمن تایید احتمال تغییرسه مدیر دیگر استان اصفهان، از ذکر نام آن ها خودداری کردند.