شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 170
منتشر شده در دوشنبه, 29 دی 1393 15:11
تعداد دیدگاه: 0

همراز: معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از نهایی شدن قیمت حج امسال خبر داد و گفت: قیمت‌های حج سال ۹۴ نسبت به سال جاری حدود ۵ درصد کاهش خواهد داشت. ناصر خدر نژاد اظهار کرد: میانگین قیمت های حج سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 5 درصد کاهش خواهد داشت علی رغم افزایش هایی که بوده است با...

همراز: معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از نهایی شدن قیمت حج امسال خبر داد و گفت: قیمت‌های حج سال ۹۴ نسبت به سال جاری حدود ۵ درصد کاهش خواهد داشت.

ناصر خدر نژاد اظهار کرد: میانگین قیمت های حج سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 5 درصد کاهش خواهد داشت علی رغم افزایش هایی که بوده است با برنامه ریزی های انجام شده این کاهش قیمت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: متوسط قیمت حج سال 94، 9 میلیون و 900 هزار تومان است که بالاترین نرخ 10 میلیون و 760 هزار تومان و پایین ترین نرخ 8 میلیون و 980 هزار تومان برآورد شده است که باید این هزینه در دو قسط پرداخت شود.

معاون سازمان حج اظهار داشت: قسط اول در زمان ثبت نام و تا 72 ساعت پس از آن باید پرداخت شود که پیش بینی می شود قسط اول با احتساب سود سپرده زائران در حدود دو تا سه میلیون تومان خواهد بود و قسط دوم نیز در اوایل اردیبهشت باید پرداخت شود.

وی افزود: در این هزینه، برخی هزینه ها مانند سال و لباس زائران لحاظ نشده است که هم اکنون در حال بررسی این دو مورد نیز هستیم.

نوشتن دیدگاه