جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1697
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1393 20:15
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

همراز: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر آسیب شناسی دلیل عدم انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت کتاب ایران را ضروری عنوان کردو گفت:این اقدام باتوجه به ظرفیت های اصفهان دردستور کار قرار گیرد. اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به...

همراز: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر آسیب شناسی دلیل عدم انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت کتاب ایران را ضروری عنوان کردو گفت:این اقدام باتوجه به ظرفیت های اصفهان دردستور کار قرار گیرد.

اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی زنان در شهر اصفهان اظهار داشت: این اقدام قابل تقدیر است و ظرفیت بانوان اصفهان نیز در این زمینه بسیار قابل توجه بوده است.

وی افزود: در این راستا ضروری است که با توجه به مصوبه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در شهر اصفهان بازارچه فصلی از آثار و دستاوردهای این بانوان توسط سازمان میادین شهرداری اصفهان راه اندازی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه یار مهربان نیز ابراز داشت: در این نمایشگاه نیز آثار و وسایل مناسب و استانداردی ارایه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب شدن شهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب کشور برای معرفی شدن به یونسکو گفت: در این راستا در شهر اصفهان جلسات مختلفی در خصوص انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار شده بود ولی متاسفانه این اقدام صورت نگرفت.

آذربایجانی آسیب شناسی دلیل عدم انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت کتاب ایران را ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا باید هر چه زودتر این اقدام با توجه به ظرفیت‌های بالای اصفهان در دستور کار قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه