پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1679
منتشر شده در سه شنبه, 12 اسفند 1393 13:34
تعداد دیدگاه: 0
140 ساعت تست بی سرنشین؛

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان تاکید کرد:قطعه ای که از ایستگاه چهارم تله کابین صفه بر روی زمین افتاد به هیچ وجه به ایمنی خط تله کابین مربوط نبوده و يك قطعه فرعي و غيركاربردي در رابطه با ايمني خط است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، پیام جوادیان در خصوص اخباری که برخی از...



مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان تاکید کرد:قطعه ای که از ایستگاه چهارم تله کابین صفه بر روی زمین افتاد به هیچ وجه به ایمنی خط تله کابین مربوط نبوده و يك قطعه فرعي و غيركاربردي در رابطه با ايمني خط است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، پیام جوادیان در خصوص اخباری که برخی از رسانه ها مبنی بر وقوع سانحه برای سه کابین فاز دوم تله کابین صفه در جریان بازدید شهردار و اعضای شورای شهر رخ داد،گفت:قطعه ای که امروز از ایستگاه چهارم تله کابین بر روی زمین افتاد "رولر" نام دارد و به صورت فرعي بر روی ايستگاه نصب می شود و هیچ ربطی به ایمنی خط تله کابین ندارد.
وی با بیان این که تله‌کابین‌های فاز دوم حدود ١٤٠ ساعت بدون مسافر و با کیسه‌های شن بر روی خط قرار گرفته است،افزود:فاز دوم تله کابین صفه حدود دو ماه روزی ٣تا ٤ ساعت به صورت آزمایشی زير نظر دكتر اشكوفر مدير موسسه بازرسي اشكوفر اتريش کار کرده است.
مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان با اشاره به این که در تاريخ بيست و نهم آبانماه سال جاري اعضای شورای شهر به همراه معاونان سازمان میراث فرهنگی از خط دوم تله کابین استفاده کرده اند ادامه داد:امروزدر حاشیه بهره برداری از طرح های منطقه ۵ شهردار و چند تن از اعضای شورای شهربه همراه۷۰نفر از همراهان سوار تله کابین صفه شدند که چرخ فرعی ایستگاه چهارم تله کابین به نام رولر بر روی زمین افتاد که هیچ ربطی به ایمنی خط ندارد.
وی اضافه کرد:هیچ گونه خدشه ای در سرویس دهی تله کابین صفه به وجود نیامده و در این خط هیچ گونه مشکلی ایجاد نشده و كليه بازديدكنندگان از ايستگاه چهارم به ايستگاه سوم بدون هيچ مشكلي منتقل شدند.
جوادیان تصریح کرد: همه تجهیزات و ادوات این خط ساخت کارخانه دوپلمایر اتریش بوده که از تولید کنندگان بسیار معتبر و بزرگ اروپایی در ساخت انواع بالابر‌ها در دنیا است.

دیدگاه‌ها  
  +3
خخخخخخخخخخخ فقط همین رو میتونم بگم خنده داره همین : رولر یاچرخی که میگید ۱۰۰کیلو وزن داره وهیچ ربطی به ایمنی خط نداره و همین طوری نصب شده سقوط کنه واسه خنده :lol: :lol: :lol: :-* خیلی ریلکس ربطی به ایمنی نداره
  +3
Roller=چرخ،قرقره این که همون شد حسا س ترین واصلی ترین قطعه در سیستم تله کابینه به خدا تو گوگل سرچ کردم برید سرچ اصلی ترین قطعه در تله کابین :lol: :lol: :lol: :-) :-) :P :P
گوگل چندتاش رو میگه یکی ازاصلی هاش همین رولر
  +3
سلام وعرض ادب سوالی دهرم هز محضر مدیرعامل شرکت تله کابین صفه سپاهان میخواستم جواب بدهید که امکان دارد تله سیژ مانند سال قبل که دچار سانحه ونقص فنی سقوط شد وایام نوروز تعطیل بود امسال هم تعطیل باشه
نوشتن دیدگاه