پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16685
منتشر شده در دوشنبه, 06 بهمن 1399 11:24
تعداد دیدگاه: 0
افزایش-هزینه-گرمخانه‌های-شهرداری-تهران-30-درصد-مددجویان-در-گرمخانه‌ها-می‌مانند

سیدمالک حسینی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شبانه‌روزی شدن گرمخانه‌ها...

سیدمالک حسینی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شبانه‌روزی شدن گرمخانه‌ها در یکسال اخیر، اظهار کرد: با توجه به شبانه‌روزی شدن گرمخانه‌های شهرداری تهران، هزینه‌های‌مان نیز افزایش یافته است که البته بخشی از هزینه‌ها را از محل مسئولیت‌پذیری اجتماعی تأمین می‌کنیم و با توجه به افزایش هزینه‌هایی که رخ داده، اگر می‌خواستیم بر اساس بودجه شهرداری اقدام کنیم، باید هزینه‌های بیشتری پرداخت می‌شد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در شرایط عادی حدود 30 درصد از مددجویان در طول روز هم در گرمخانه‌ها حضور دارند و این وضعیت هزینه‌هایمان را افزایش داده است. در عین حال بخشی از هزینه‌های سنگینی که به ما تحمیل شده، مربوط به کروناست زیرا مجبور هستیم برخی موارد را به طور جدی‌تر، رعایت کنیم و این امر هزینه مضاعفی برای ما ایجاد می‌کند.

وی افزود: ما از هیچ کمک دولتی در ارائه خدمات به کارتن خوابها و افراد بی سرپناه بهره‌مند نیستیم در حالی که همواره درخواست کمک در این زمینه داشته‌ایم زیرا مسائل تهران به دلیل پایتخت بودن، متفاوت است و ممکن است به افرادی که از سایر شهرها به تهران می‌آیند نیز خدمات ارائه دهیم.

حسینی گفت: کمک‌های خیرین می‌تواند در مواردی به ما کمک کند ولی در صورت افزایش این کمک‌ها می‌توانیم بخشی از هزینه‌های که به پیمانکاران می‌پردازیم را در فرآیندهای مددکاری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه