جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1668
منتشر شده در یکشنبه, 10 اسفند 1393 15:28
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه سپاهانشهر:

امام جمعه سپاهانشهر از مسئولان خواست تا همواره خود را در محضرخدا ببینند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،حجت الاسلام و المسلمین عبدالجواد عبدالهی صبح امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی،خدماتی و فرهنگی منطقه 5 اصفهان گفت:اصلاح امور مادی و معنوی مردم به منظور تامین رفاه شهروندان توصیه...

امام جمعه سپاهانشهر از مسئولان خواست تا همواره خود را در محضرخدا ببینند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،حجت الاسلام و المسلمین عبدالجواد عبدالهی صبح امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی،خدماتی و فرهنگی منطقه 5 اصفهان گفت:اصلاح امور مادی و معنوی مردم به منظور تامین رفاه شهروندان توصیه دین مبین اسلام بوده و این موضوع باعث اجرای بهتر برنامه های انسانی در جامعه می شود.
وی اظهارکرد:مسئولان اگر خواست خدا را بر خواست خودشان ترجیح دهند رضایت شهروندان را به دنبال دارد و باعث سعادت و کامیابی مردم می شود.
عبدالهی بیان کرد:کامیابی و سعادت فقط با تقوا و اطاعت از دستورات الهی محقق می شود و برنامه ریزی برای رفع نیازهایی اقتصادی مقدم بر همه برنامه ها می باشد.
امام جمعه سپاهانشهر اضافه کرد: اگر افراد جامعه صالح شدند،خانواده و دنیای خود را می سازند و این اصلاح زیربنای ساخت افکارجامعه است.
وی افزود:شهرداری اصفهان توانسته با رعایت اصول دینی و مذهبی خدمات بسیاری به مردم اصفهان ارایه کند و فعالیت های این روز های شهرداری فعالیت جهادی بوده است.
بنا بر این گزارش منطقه 5 اصفهان با 6هزار و 2هکتاروسعت 12و نیم درصد از وسعت شهراصفهان راتشکیل داده که از نظر مساحت رتبه چهارم و از نظر جمعیت نیز رتبه سوم را دارد.

نوشتن دیدگاه