جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1661
منتشر شده در پنج شنبه, 07 اسفند 1393 13:21
تعداد دیدگاه: 0
ازابتدای هفته آینده آغاز می شود؛

همراز: رییس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۴۰۰ هزار اصله نهال به صورت رایگان در اختیار ارگان های دولتی و کارخانه های استان قرار می گیرد. علیرضا شاه محمدی با اشاره به اینکه این نهال ها شامل کاج، سرو، اقاقیا، زبان گنجشک، ارغوان، داغداغان، زیتون تلخ، توت سفید و سنجد...

همراز:رییس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۴۰۰ هزار اصله نهال به صورت رایگان در اختیار ارگان های دولتی و کارخانه های استان قرار می گیرد.

علیرضا شاه محمدی با اشاره به اینکه این نهال ها شامل کاج، سرو، اقاقیا، زبان گنجشک، ارغوان، داغداغان، زیتون تلخ، توت سفید و سنجد است، بیان داشت: متقاضیان می توانند این نهال ها را از نهالستان شهید جبل عاملیان واقع در منطقه قلعه سفید تهیه کنند.
وی افزود: این نهال ها به منظور اجرای طرح ها و پروژه های بخش جنگلداری، شامل پارک های جنگلی، ایجاد فضای سبز و توسعه درختکاری توزیع می شود.
شاه محمدی با اشاره به اینکه سرانه جنگل در دنیا ۸/. هکتار به ازای هر نفر است، اظهار داشت: این میزان در ایران ۲/. هکتار و در استان اصفهان نزدیک به ۱/. هکتار به ازای هر نفر است.

 

منبع:ایمنا

نوشتن دیدگاه