شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1611
منتشر شده در شنبه, 25 بهمن 1393 20:47
تعداد دیدگاه: 0
رئیس شورای شهر:

همراز:رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان گردشگری شهرداری اصفهان برای انجام اقدامات اساسی این سازمان در اصفهان باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود و شورای شهر به این موضوع تاکید جدی دارد. رضا امینی پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از مردم شریف...

همراز:رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان گردشگری شهرداری اصفهان برای انجام اقدامات اساسی این سازمان در اصفهان باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود و شورای شهر به این موضوع تاکید جدی دارد.

رضا امینی پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از مردم شریف و با بصیرت ایران اسلامی به‌ویژه مردم فرهیخته و انقلابی اصفهان و همیشه بیدار و هوشیار به دلیل حضور دشمن‌شکن و خیره‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ضمن تقدیر و تشکر از مردم، این موفقیت بزرگ و این حضور باشکوه و عظمت را به تمام مردان و زنان انقلابی و سایر اقشار تبریک عرض می‌کنیم، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن اعلام حمایت صریح از دست‌یابی به توافق هسته‌ای اعلام کردند که عدم دست‌یابی به توافق، بهتر از دست یافتن به توافقی است که با منافع ملت ایران در تضاد باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نکات موردنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با موافقت با اصل توافق فرمودند که من با توافقی که بتواند انجام شود، موافقم اما با توافق بد موافق نیستم و معتقدم توافق نکردن بهتر از توافقی است که به ضرر منافع ملی و زمینه‌ساز تحقیر ملت بزرگ ایران شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند که ملت ایران زیر بار زورگویی، زیاده‌خواهی و رفتارهای غیرمنطقی نمی‌روند و من با ادامه و پیشرفت مذاکرات و رسیدن به توافق خوب موافقم و ملت ایران نیز با هر توافقی که دربردارنده عزت و احترام آن‌ها باشد، مخالفتی ندارد.

امینی تأکید کرد: همچنین ایشان فرموده‌اند که تکریم، حرمت و پیشرفت ملت ایران باید در مذاکرات محفوظ بماند، زیرا این ملت عادت به پذیرش زورگوییِ طرف مقابل اعم از امریکا و دیگران را ندارد.

وی با بیان اینکه همچنین از هیئت دولت به دلیل سفر به اصفهان تشکر می‌کنیم، افزود: امیدواریم تمام مصوبات و اعتبارات تخصیص‌یافته به اصفهان محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنین دررأس تمام این اعتبارات و قول‌هایی که به اصفهان داده شد، تسریع در اجرایی شدن دستور رئیس‌جمهور به وزیر نیرو و استاندار اصفهان در راستای احیای رودخانه زاینده‌رود و جلوگیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی و همچنین اجرای 9 ماده‌ای شورای عالی آب باید محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه بیمه پروانه‌های ساختمانی باید بر اساس قانون و به نفع مصالح مردم باشد، اظهار کرد: تحقق این موضوع سبب رونق بیشتر ساخت‌وساز، خروج از رکود این بخش از اقتصاد و رضایت‌مندی مردم شود.

امینی ادامه داد: سازمان گردشگری شهرداری اصفهان برای انجام اقدامات اساسی این سازمان در اصفهان باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود و شورای شهر به این موضوع تأکید جدی دارد.

وی ضمن توصیه بر تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تصریح کرد: این ستاد به‌عنوان فرصتی برای معرفی بهتر و بیشتر اصفهان به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باید تشکیل شود.

نوشتن دیدگاه