جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1595
منتشر شده در دوشنبه, 20 بهمن 1393 21:53
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کمیسیون بانوان شورای شهرباغ بهادران:

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهرباغ بهادران از لزوم راه اندازی اشتغال های خانگی برای بانوان این شهر خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،اعظم جهاندار در جمع خبرنگاران گفت:بانوان شهرباغ بهادران ازاستعدادوتوانمندی های بالایی برخوردارهستند که باید این موضوع در قالب اشتغال های خانگی تقویت شود. وی...


رئیس کمیسیون بانوان شورای شهرباغ بهادران از لزوم راه اندازی اشتغال های خانگی برای بانوان این شهر خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،اعظم جهاندار در جمع خبرنگاران گفت:بانوان شهرباغ بهادران ازاستعدادوتوانمندی های بالایی برخوردارهستند که باید این موضوع در قالب اشتغال های خانگی تقویت شود.
وی اظهارکرد:حدود 82درصد از زنان این شهرتحصیلات عالی دارند و باید با یک فرایند استعداد یابی توانمندی های آنان شناسایی شود و مورد استفاده قرار بگیرد.
جهانداربافت تابلوفرش،نقاشی تابلو،قالیبافی،گلدوزی،بافتنی،خیاطی و ... را از اولویت رشته های موردنظر برای اشتغال خانگی بانوان بیان کرد و افزود:ساخت باغ بانوان این شهرتصویب شده و امیدواریم به زودی این باغ برای استفاده بانوان مورد بهره برداری قراربگیرد.
عضوشورای شهرباغ بهادران خاطرنشان کرد:شهرداری برای اجرای طرح هایی که قراراست تحویل مردم شود و مردم از آن ها بهره بگیرند با رعایت حقوق مردم برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کند.
وی همچنین از وضعیت فاضلاب این شهر انتقاد کرد و گفت:متاسفانه فاضلاب محله ملک آباد این شهر که سال 82 به بهره برداری رسید هنوز به شبکه مرکزی متصل نشده و از سوی دیگر ورزشگاه محلی این محله نیز به رغم وجود جوانان مشتاق هنوز احداث نشده که امیدواریم با پیگیری هایی که صورت گرفته به زودی این طرح ها نیز اجرایی شود.

نوشتن دیدگاه