شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1583
منتشر شده در یکشنبه, 19 بهمن 1393 20:10
تعداد دیدگاه: 0
شهرداراصفهان در گفت و گو با همراز:

شهردار اصفهان گفت:باحضور پرشورمردم اصفهان در میدان امام این شهر ،دیگرحجت بردولت تمام شد. سیدمرتضی سقائیان نژاد در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی منطقه 14 اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز اظهارکرد: حداقل تاثیری که حضورپرشور مردم درمیدان امام خمینی(ره) در...

شهردار اصفهان گفت:باحضور پرشورمردم اصفهان در میدان امام این شهر ،دیگرحجت بردولت تمام شد.
سیدمرتضی سقائیان نژاد در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی منطقه 14 اصفهان در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی همرازاظهارکرد: حداقل تاثیری که حضورپرشور مردم درمیدان امام خمینی(ره) در استقبال از رئیس جمهور داشت این بود که مسئولان متوجه شدند مردم استان اصفهان همچنان بر اصول نظام و انقلاب پافشاری می کنند.
وی تصریح کرد: هیچ کس تصور نمی کرد مردم اینگونه از رئیس جمهور استقبال کنند و حتی چینش میدان امام نیز این موضوع را نشان می داد، اما حضور مردم باعث شد تا این چینش تغییر کند.
شهردار اصفهان بیان کرد:در این سفرمسایل و تنگناهای استان اصفهان به دولت گوشزد شد که مهمترین آن مسئله آب،موضوع محیط زیست،مالیات،حمل و نقل و ... بود.
سقائیان نژاد خاطرنشان کرد:ما نمی توانیم از آینده سخن بگوییم ، اماحق قضیه این است که با حمایت دولت طرح های دردست اجرا در اصفهان سرعت بیشتری بگیرد تا مشکلات شهر و استان اصفهان زودتر به پایان برسد.
شهردار اصفهان با اشاره به قولی که رئیس جمهور در میدان امام خمینی(ره) به مردم اصفهان در زمینه جریان دایمی آب در رودخانه داد،اضافه کرد:ما مطمئنیم که موضوع زاینده رود به طور علمی و کارشناسی رفع می شود،چرا که در دین مبین اسلام اگر کریمی قولی بدهد،حتما به وعده خود عمل می کند،آقای رئیس جمهور نیز درجمع زیادی از مردم قول جریان دایمی رودخانه زاینده رود را داد و مردم به زودی نتیجه این قول کریمانه را خواهند دید و خودشان قضاوت می کنند.
شهرداراصفهان درپاسخ به این سئوال که چرا رئیس جمهور از پروژه متروی اصفهان بازدید نکرد؟ نیز افزود:ما درطول این سفربیکار نبودیم و دراین زمینه به طور کامل و مفصل با وزیرکشور صحبت کردم و قول هایی نیز از ایشان گرفتم.
بنا بر این گزارش سفردوروزه رئیس جمهور به استان اصفهان همراه با 12 نفر از وزرا و معاونانش در روزهای پانزدهم شانزدهم بهمن ماه انجام شد که 28 مصوبه داشت.

نوشتن دیدگاه