جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1562
منتشر شده در سه شنبه, 14 بهمن 1393 22:48
تعداد دیدگاه: 0
تغییر در برنامه رئیس جمهور:

معاون اجرایی رئیس جمهورازاضافه شدن برنامه بازدیداز نمایشگاه هنرمندان اصفهانی به برنامه دکتر روحانی در سفردوروزه به اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، محمد شریعتمداری در این زمینه گفت: یکی از دغدغه های دکتر روحانی در سفر به استان اصفهان تکریم مقام هنرمندان این استان بود که پس از...

معاون اجرایی رئیس جمهورازاضافه شدن برنامه بازدیداز نمایشگاه هنرمندان اصفهانی به برنامه دکتر روحانی در سفردوروزه به اصفهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، محمد شریعتمداری در این زمینه گفت: یکی از دغدغه های دکتر روحانی در سفر به استان اصفهان تکریم مقام هنرمندان این استان بود که پس از برنامه ریزی های مکرر قرار شد نمایشگاهی از صنایع هنرمندان استان اصفهان آماده و با حضورخلق کنندگان آن آثار مورد بازدید رئیس جمهور قرارگیرد.
وی اظهارکرد: حضور در میدان امام خمینی (ره) در ساعت 9 و نیم صبح و دیدار با مردم شریف استان اصفهان ، دیدار با خانواده معظم شهدا و نخبگان، دیدار با علما و روحانیون، بازدید از یک پروژه بزرگ کشاورزی و پارک علم و فن آوری استان ،دیدار با حضرت آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید، دیدار با حضرت آیت الله طباطبائی نژاد ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان،شرکت در جلسه شورای اداری و نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان و نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان اصفهان است.
شریعتمداری در زمینه سامانه 111 نیز تصریح کرد: این سامانه از روز دوشنبه در اصفهان فعال شده و تا دو روز پس از سفر رئیس جمهور نیز فعالیت خود را خواهد داشت.
معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: با راه اندازی این سامانه تلاش کرده ایم به جای گرفتن نامه های دستی از مردم، حرف آن ها را بی واسطه بشنویم و کد رهگیری به آن ها بدهیم تا پیگیر مشکلات و مسایل خود باشند.
وی افزود: تاکنون مسائلی که مردم از این طریق با مسئولان درمیان گذاشته اند را به دقت رصد کرده ایم که موضوع اشتغال بیشترین دغدغه مردم این استان بوده است.
بنا بر این گزارش سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت دولت روزهای 15 و 16 بهمن ماه به استان اصفهان صورت می گیرد.

نوشتن دیدگاه