کد خبر: 1547
منتشر شده در یکشنبه, 12 بهمن 1393 17:28
تعداد دیدگاه: 0
صبح امروز:

رئیس دادگاه های انقلاب شهرستان اصفهان صبح امروز پشت میزکارش درگذشت. علیرضا ارژندی مدیر روابط عمومی دادگستری استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز ، ضمن تایید این خبر دربیان جزییات این اتفاق گفت: قاضی حسین مقضی حدود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه در محل کارش احساس درد شدیدی...

رئیس دادگاه های انقلاب شهرستان اصفهان صبح امروز پشت میزکارش درگذشت.
علیرضا ارژندی مدیر روابط عمومی دادگستری استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی همراز، ضمن تایید این خبر دربیان جزییات این اتفاق گفت: قاضی حسین مقضی حدود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه در محل کارش احساس درد شدیدی در ناحیه سینه کرد و پس از آن از حال رفت.
وی اظهار کرد: پس از این اتفاق وی به سرعت به بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل شد، اما درراه بیمارستان جان باخت.
ارژندی از تشییع جنازه این مقام قضایی از مقابل منزل وی در خیابان امام خمینی راس ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 بهمن ماه خبر داد.
بنا بر این گزارش حسین مقضی در دهه هفتاد به عنوان قاضی ناظر زندان مرکزی اصفهان منصوب و پس از آن به عنوان رئیس شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان مشغول فعالیت شد.
رسیدگی به پرونده قضایی قاچاقچیان بزرگ و مسلح و یا سارقان مسلحی که معروفترین آن به باند "سرقت مسلحانه پردیس کرج" معروف بود به دلیل حساسیت موضوع به این قاضی سپرده شد و پس از آن نیز وی به عنوان رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان منصوب گشت.
مدیریت این پایگاه خبری درگذشت قاضی مقضی را به خانواده و همکاران وی تسلیت گفته و برای بازماندگان آن طلب صبر دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA