جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1544
منتشر شده در شنبه, 11 بهمن 1393 23:12
تعداد دیدگاه: 0

عضو شورای شهر اصفهان ضمن انتقاد از بی توجهی ماموران شهرداری در برخورد با سد معبر سطح شهر،ازآن ها خواست در برخورد با مردم سعه صدر بیشتری نشان دهند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،رسول جزینی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان گفت:شاید صلاح نباشد مسایل جزیی را به صحن علنی بکشانیم، اما برخورد...

عضو شورای شهر اصفهان ضمن انتقاد از بی توجهی ماموران شهرداری در برخورد با سد معبر سطح شهر،ازآن ها خواست در برخورد با مردم سعه صدر بیشتری نشان دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،رسول جزینی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان گفت:شاید صلاح نباشد مسایل جزیی را به صحن علنی بکشانیم، اما برخورد برخی از ماموران شهرداری باعث می شود تا این مباحث را در قالب تذکر بیان کنیم.
وی اظهار کرد:حدود 18 روز قبل درخصوص سدمعبر یک مغازه به معاونت خدمات شهری شهرداری تذکر دادم، اما هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.
جزینی بیان کرد:دقیقا 15 بار از این واحد صنفی بازدید کردم، اما نه کسی از معاونت خدمات شهری شهرداری صراحتا می گوید درخصوص سد معبر اقدام نمی کنند و نه به تذکر ما توجه می کنند.
عضو شورای شهر اصفهان درخصوص مغازه ای که احتمال می رود در محدوده خیابان 24 متری اصفهان باشد،ادامه داد: وقتی بررسی کردیم مشخص شد مغازه مذکور به یکی از مدیران شهرداری آن منطقه تعلق دارد.
وی همچنین از برخورد برخی از ماموران شهرداری انتقاد کرد و گفت: چند وقت قبل ماموران شهرداری ساعت 2 بعد از نیمه شب به یک منزل حمله کرده و صاحب آن واحد مسکونی را کتک زده اند به گونه ای که دخترشان الان لکنت زبان گرفته است.
جزینی خاطرنشان کرد: من نمی دانم در کجای دنیا اینگونه با شهروندان برخورد می کنند که در اصفهان شاهد آن هستیم ،وقتی هم با مسئول مربوطه تلفنی صحبت کردم کاملا حق به جانب حرف زذ و حاضر نشد یک عذر خواهی ساده بکند.
عضو شورای شهر اصفهان از شهردار این شهر خواست به طور جدی با ماموران متخلف در این زمینه برخورد کند.

نوشتن دیدگاه