شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15264
منتشر شده در دوشنبه, 12 آبان 1399 00:49
تعداد دیدگاه: 0
توسط پاسداران گمنام امام زمان اتفاق افتاد؛

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان 4 انبار احتکار لوازم خانگی و مواد غذایی را کشف کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، گزارش های مردمی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران صاحب الزمان (عج) استان اصفهان حکایت از آن داشت که عده ای در اصفهان اقدام به احتکار لوازم خانگی و همچنین مواد غذایی در انبارهای مختلفی در این استان کرده اند.

با ارائه این گزارش ها، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این سازمان قرار گرفت و بعد از احراز صحت گزارش، ماموران سازمان اطلاعات سپاه استان اصفهان پرونده ای در این زمینه گشوده و پس از اخذ دستور قضایی معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان، اقدامات بعدی را در دستور کار خود قرار دادند.

این ماموران پس از کسب اطلاعات کافی از موضوع، در تاریخ 7 آبان ماه در قالب چندین تیم عملیاتی وارد عمل شده و  انباری را در خیابان گلستان تحت کنترل در آورده و موفق به کشف مقادیر قابل توجهی از مواد اولیه لازم برای شهروندان که احتکار شده بود، شدند.

در یکی از این انبارها تعداد ۱۳۹ عدد یخچال، ۴۹ عدد گاز فردار، بخاری ۵۷عدد، کولر آبی ۳۴ عدد و ماشین لباسشویی ۱۲ عدد و دیگر اقلام که حدودا ارزش ریالی آنان ۴۰ میلیارد ریال است، کشف و صورت‌جلسه شد.

همچنین ماموران به اتفاق بازرسان سازمان صمت از ۳ محل دیگر بازدید کردند که مقدار زیادی کمپوت آناناس و رب و دیگر مواد غذایی و بهداشتی از جمله ماکارونی، کنسرو ماهی، پوشک بچه، روغن‌های خوراکی در آن ها احتکار شده بود.

متهمین این پرونده نیز توسط ماموران این سازمان اطلاعاتی امنیتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل مقام قضایی شدند.

یک مقام امنیتی وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران در گفت و گو با این پایگاه خبری از شهروندان خواست تا با توجه به اهمیت موضوع ،در صورت مشاهده هر گونه رفتار مشکوک، مراتب را از طریق شماره تماس 114 به این سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با آن دسته از افراد فرصت طلبی که در شرایط تحریم های وحشیانه غرب علیه ایران، اقدام به زیاده خواهی می کنند ، اقدام شود.

نوشتن دیدگاه