پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15168
منتشر شده در سه شنبه, 06 آبان 1399 18:51
تعداد دیدگاه: 0
یکی-از-عاملان-سرقت-۱۰-میلیاردی-شمال-غرب-تهران-شناسایی-شد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یکی از باند سه نفره سارقان سه تخته فرش ابریشمی ۱۰...

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یکی از باند سه نفره سارقان سه تخته فرش ابریشمی ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ضرغام آذین گفت: چندی پلیس، یکی از شهروندان به کلانتری ۱۳۹ مرزداران مراجعه و از سرقت ۴ تخته فرش ابریشمی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان اعلام شکایت کرد، تیمی از مأموران کلانتری مرزداران به نشانی اعلامی محل سرقت مراجعه و در بررسی‌های پلیسی نشانی از عامل یا عاملان سرقت به دست نیامد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشت زنی‌های انتظامی در سطح حوزه سرکلانتری دوم برای شناسایی سارق یا سارقان افزایش یافت، گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چهارم آبان ماه مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در گشت زنی‌های انتظامی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ که پلاک انتظامی خودرو شأن را دستکاری کرده بودند، مظنون شدند و برای رفع ظن دستور توقف خودرو را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مأموران کلانتری شهر قدس در بازرسی از داخل خودرو یک تخته فرش ابریشم بر روی صندلی عقب خودرو کشف کردند. سرنشین خودرو خود را بی اطلاع از وجود تخته فرش ابریشم در داخل خودرو اعلام کرد و اظهار می‌داشت، صرفاً برای دید و بازدید به دیدار راننده آمده است.

وی گفت: هر دو متهم به کلانتری انتقال یافتند و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد فرش کشف شده با فرش‌های اعلامی از سوی کلانتری ۱۳۹ مرزداران مطابقت دارد. راننده خودرو در بازجویی‌های تکمیلی اظهار داشت، چند شب قبل این فرش را به همدستی دو تن از دوستانم از خانه‌ای در محله مرزداران سرقت و فرش‌ها را بین خودشان تقسیم کردیم. این فرش هم سهم من بوده امشب با مالخری قرار داشته‌ام تا فرش را به او بفروشم که قبل از دیدارم با فرد مالخر پلیس من را دستگیر کرد.

سرهنگ ضرغام گفت: با اخذ دستور قضائی و دعوت مال باخته، مالکیت مال باخته با ارائه فاکتور خرید، احراز و تخته فرش کشف شده به مالک آن تحویل شد. دستگیری هر دو متهم و کشف جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد.

نوشتن دیدگاه