جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14313
منتشر شده در شنبه, 15 شهریور 1399 15:26
تعداد دیدگاه: 0
مدیر کل بهزیستی استا اصفهان به وعده خود عمل کرد؛

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از برکناری خاطیان موضوع بهزیستی شاهین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری احلیلی همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد ابراز داشت: نتایج بررسی اولیه تیم بازرسی بهزیستی استان در خصوص ماجرای بهزیستی شاهین شهر، نشان می دهد که این اتفاق در یک فرآیند غیرکارشناسی در مجموعه بهزیستی شهرستان صورت گرفته است.بر همین اساس در اقدام اولیه، خاطئین این ماجرا از مسئولیت تعلیق شدند.

وی افزود: به نظر می رسد در سطح شهرستان تصمیمی گرفته شده که همه جوانب کارشناسی آن لحاظ نشده است و اجرای این تصمیم در ساعات پایانی 5 شنبه شب، بهزیستی شهرستان را دچار تصمیمات غیر کارشناسی کرده است.

فرشاد در پایان ضمن تشکر از پیگیری اصحاب رسانه بر انتشار اخبار موثق در این خصوص، تصریح و خاطر نشان کرد: تیم بازرسی بهزیستی استان در حال بررسی دقیق ماجرا و تکمیل اطلاعات است که نتایج دقیق تر این موضوع متعاقبا به اطلاع خواهد رسید و با خاطئین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش، عصر روز پنجشنبه گدشته تعدادی از اهالی شاهین شهر متوجه سر و صدای داخل زیر زمینی در بهزیستی شاهین شهر شدند که پس از اطلاع به آتش نشانی و حضور در این محل، متوجه شدند تعدادی کودک کار در این محل محبوس شده بودند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در اولین اقدام پس از اطلاع از این موضوع، قول رسیدگی سریع و برخورد جدی با متخلفین احتمالی را داد و گفت: در صورت اثبات موضوع از کودکان محبوس شده و مردم عذر خواهی می کند.

نوشتن دیدگاه