پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14300
منتشر شده در جمعه, 14 شهریور 1399 21:33
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از برخورد جدی با متخلفین موضوع بهزیستی شاهین شهر خبر داد و گفت: توقع ما از مسئولان شهرستان این بود که برای اجرای چنین طرحی با بهزیستی استان هماهنگی بیشتری می کردند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، پنجشنبه شب گذشته تعدادی از شهروندان شاهین شهر متوجه سر و صدای کودکانی شدند که از زیر زمین اداره بهزیستی به گوش می رسید.
آنها با هماهنگی آتش نشانی وارد این اداره شده و متوجه شدند تعدادی کودک کار که ساعاتی قبل آن ها از سطح شهر جمع آوری شده بودند، در زیرزمینی نمور و بدون نور محبوس شده و یک خودرو روی درب آن پارک کرده بود.
مرضیه فرشاد،مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار همراز ضمن این که تیم بازرسی این اداره کل اکنون در آن اداره مستقر شده تا ابعاد موضوع را بررسی کند، گفت: اولا که این موضوع را تائید می کنم و این قول را به مردم می دهم که با متخلف یا متخلفین به طور جدی برخورد کنیم.
وی همچنین افزود: انتظار ما از مسئولان شهرستان شاهین شهر این بود که برای اجرای طرح ضربتی جمع آوری کودکان کار آن هم ساعت 23 شب پنجشنبه با اداره کل بهزیستی هماهنگی بیشتری می کردند تا ما بتوانیم برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشیم.
فرشاد ضمن تاکید بر این که در صورت اثبات تخلف بهزیستی، عذرخواهی از این کودکان و مردم وظیفه اوست،بابت وقوع این اتفاق قول پیگیری موضوع و بررسی سریع و شناسایی و برخورد با متخلفین را داد.

نوشتن دیدگاه