کد خبر: 14099
منتشر شده در دوشنبه, 03 شهریور 1399 18:11
تعداد دیدگاه: 0
تلاش-برای-جلو-گیری-از-خودسوزی-متشاکی-مامور-پلیس-را-به-icu-کشاند

مامور پلیس که تلاش داشت مانع از خودسوزی متشاکی شود دچار سوختگی شد و در ICU بستری شد. به گزارش...

مامور پلیس که تلاش داشت مانع از خودسوزی متشاکی شود دچار سوختگی شد و در ICU بستری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان و دادورز به آدرس مشخص در خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: آدرس فوق خانه‌ای متعلق به یک خانم بود اما همسرشان در آنجا ساکن بودند و خانم طبق قانون حکم خلع ید را از مراجع قضایی گرفته بودند.

وی گفت: هنگامی که مامور به همراه نماینده دادستان به آدرس می روند همسر خانم همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه می شود که در این حین همسر خانم وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس که محتوی تینر بود را روی خودش می ریزد و بعد کبریت را روشن می کند که خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته و وی را بلند کرده و به راهرو می برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

سردار ظهیری ادامه داد: آقایی که روی خودش تینر ریخته بود بعد اظهار می کند که دارد می سوزد بلافاصله ماموران کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب می برد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش می زند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین می آورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و خودش هم می سوزد.

وی افزود: همسایگان، نماینده دادستانی و پسر ۲۲ ساله مرد که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شلنگ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر می ریزند.

سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو فرد به بیمارستان منتقل شده و همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان می سپارد.

سردار ظهیری اعلام کرد: مامور جان برکف کلانتری قلهک که ستوان دوم پرویز کرمپور نام دارد سوختگی شدید ۶۰ درصد از نوع درجه ۳ از ناحیه صورت، سینه، دست و … شده و هم اکنون در آی سیو بیمارستان بستری است.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: مامور کلانتری قلهک برای نجات جان متشاکی این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود نیز دچار سوختگی شد.