جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13919
منتشر شده در چهارشنبه, 22 مرداد 1399 23:47
تعداد دیدگاه: 0
تمدید-محدودیت‌‌های-کرونایی-در-پایتخت-تا-پایان-مرداد

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، دکتر علیرضا زالی گفت: در تصمیم مشترکی که با...

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، دکتر علیرضا زالی گفت: در تصمیم مشترکی که با استاندار تهران اتخاذ شد با توجه به استمرار وضعیت قرمز در این استان، تمدید مجموع محدودیت‌های اعمال‌شده‌ را تا پایان مرداد شاهد خواهیم بود. با لغو طرح ترافیک این محدودیت‌ها استمرار می‌یابد.

وی افزود: همکاری شهرداری در این زمینه با ما بسیار خوب بوده است و ما یک کار مشترک تحقیقاتی با شهرداری تهران داشته‌ایم که احتمالاً در هفته آینده به‌طور کامل‌تر انجام خواهد شد و آمار 10 روزه ما نشان می‌دهد که با لغو طرح ترافیک میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر چندانی نداشته است و لغو طرح ترافیک در مدیریت کاهش سفر در استان تهران چندان تاثیر نداشته است.

زالی ادامه داد: بیشترین میزان اثربخشی در کاهش ابتلا و بستری، استفاده شهروندان از ماسک و افزایش رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و چرخشی شدن کارکنان در ادارات است‌. در اولین روز اجرای طرح چرخش کارمندان، ترافیک تهران 53 درصد سبک‌تر شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 534 بیمار جدید بستری شدند که 127 بیمار در بخش‌‌های مراقبت‌‌های ویژه بستری شدند. سهم کسانی که با مراجعه به بخش‌‌های بهداشتی و درمانی نیاز به مراجعه داشتند 10.3 درصد بوده است. 432 بیمار نیز ترخیص‌‌ شده‌‌اند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه