جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12189
منتشر شده در چهارشنبه, 27 فروردين 1399 20:24
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

سرهنگ پاسدار سید احمد قریشی در گفتگو با خبرنگارهمراز با اشاره به اقدامات صورت گرفته ناحیه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام و ماموریت های محوله در قرارگاه امام رضا علیه السلام گفت: به حمد ا... اقدامات خوبی در زمینه های مختلف از جمله ضدعفونی معابر، خیابان ها و اماکن و ایستگاههای ورودی بسیجیان و...


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام لطمه دیدن بخشی از مردم از ویروس کرونا را یک آسیب اقتصادی به بدنه عمومی جامعه خواند و افزود: همدلی مردم در این طرح می تواند از آسیب های آن بکاهد و نمادی از یک جامعه مهدوی را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب و همچنین ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر کمک فوری و مومنانه و مواسات در ماه مبارک رمضان ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه آغاز شده و قرار است طی چند مرحله در مساجد و پایگاههای بسیج به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا خدمات رسانی متناسب انجام شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام تصریح کرد: در این رزمایش قرار است از ظرفیت خیرین و مردم خیرخواه بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی استفاده شود.
سرهنگ قریشی با اشاره به آسیب دیدن برخی خانواده ها و مشاغل به تبع انتشار ویروس کرونا گفت: تعداد 1250 بسته معیشتی شامل مرغ ، برنج و روغن و گوشت به همراه یک بسته فرهنگی و بهداشتی تهیه شده که در مرحله اول از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 27/1/99 در نقاط مختلف شهر بهارستان، سپاهانشهر و شهرک شهید کشوری بین افراد شناسایی شده در حال توزیع می باشد.
وی افزود: مراحل بعدی توسط قرارگاههای اجتماعی محله محور، ائمه جماعات و پایگاههای بسیج انجام می شود که ممکن است شکل و نوع کار متفاوت باشد.
لازم به ذکر است طرح کمک مومنانه در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک فوری مومنانه و مواسات در ماه مبارک رمضان ، توسط ناحیه مقاومت بسج امام حسین علیه السلام از امروز با رمز یا صاحب الزمان(عج) آغاز و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد و محلات ادامه داشته باشد.

نوشتن دیدگاه