پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11267
منتشر شده در دوشنبه, 21 بهمن 1398 06:26
تعداد دیدگاه: 0
مردم-برای-صیانت-از-انقلاب-با-اقتدار-در-مراسم-راهپیمایی-۲۲-بهمن-شرکت-کنند

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با چهلمین روز شهادت...

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با چهلمین روز شهادت سپهد سلیمانی مقارن شده است، از مردم خواست برای صیانت از انقلاب با اقتدار و به صورت گسترده در این مراسم حاضر شوند.

مرتضی لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک به مناسبت ایام فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه با چهلمین روز شهادت سپهد سلیمانی مقارن شده است. مردم با اقتدار برای صیانت از انقلاب در این مراسم حضور گسترده داشته باشند.

وی افزود: ۱۰ روز پس از دهه مبارک فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی است، از هموطنانمان تقاضا داریم با شور و نشاط پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که از جمله نقاط آسیب پذیر ما در سطح بین‌المللی کاهش مشارکت مردم است.

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت و شاخص‌هایی را مدنظر داشته باشند گفت: هوشیاری، هوشمندی و مشارکت توصیه و درخواست جدی ماست. امیدواریم مجلس آینده یک مجلس پویا، کارآمد و جهادی باشد؛ معتقدیم حق مردم بسیار بیش از اینهاست.

لطفی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به سه دستاورد خوب سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ارسال به موقع بودجه به هیئت امنای سازمان برای تصویب، پرداخت بدون تاخیر مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران و همچنین بروز شدن رسیدگی به صورت‌های مالی که در گذشته با چهار تا پنج سال تاخیر انجام می‌شد، از جمله دستاوردهای خوب سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی افزود: انسجام معناداری میان ارکان سازمان وجود دارد و علقه خدمت به عنوان میثاق نامه‌ای، عملیاتی می‌شود. ۱۰ هزار میلیارد تومان وصول پول در هر ماه کار ساده‌ای نیست و ما در ماه قبل رکورد ۶۰ سال گذشته را زده و بیش از ۹۰۰۰ میلیارد تومان وصولی داشتیم. از همکاران پرتلاش تامین اجتماعی که برای پرداخت تعهدات شبانه روزی تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه