پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11029
منتشر شده در پنج شنبه, 03 بهمن 1398 16:57
تعداد دیدگاه: 0
هیچگونه-انسداد-معبری-در-پایتخت-در-پی-بارش-برف-گزارش-نشده-است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم مجتبی یزدانی در تشریح اقدامات مدیریت شهری پایتخت همزمان با...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم مجتبی یزدانی در تشریح اقدامات مدیریت شهری پایتخت همزمان با بارش اخیر برف اظهار کرد: سازمان هواشناسی پیش تر اعلام کرده بود که همزمان با عصر چهارشنبه در پایتخت بارش برف پیش بینی شده است. بنابراین، نیروهای شهرداری تهران با هماهنگی پلیس راهور در حالت آماده باش قرار گرفتند تا اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بارش برف حدود ساعت 1:30 بامداد آغاز شد و در فاصله ساعات 3:30 تا 6 صبح شدت پیدا کرد افزود: براساس گزارش ها بیشترین شدت بارش برف را در مناطق 1، 2، 3، 4، 5، 22 و 21 شاهد بودیم.

یزدانی ادامه داد: طبق اعلام 12 ایستگاه هواشناسی بیشترین بارندگی به ترتیب در ایستگاه آبعلی با 12.9 میلیمتر، ایستگاه شمیرانات با 12.5 میلیمتر، ایستگاه چیتگر با 11.2 میلیمتر، 10.6 میلیمتر ایستگاه فرودگاه مهرآباد و 8.3 میلیمتر ایستگاه دماوند گزارش شده است. ضخامت برف نیز بین 12 تا 14 سانتیمتر در ایستگاه آبعلی، شمیرانات و اقدسیه اعلام شده است.

وی با تاکید بر آمادگی تمامی مناطق 22 گانه همزمان با بارش برف افزود: حدود هزار و 500 خودرو اعم از مکانیزه و دستی شب گذشته مشغول به فعالیت بودند که این امر منجر به آن شد تا بنا به گفته پلیس راهور هیچ گونه انسدادی در معابر مشاهده نشود. ضمن اینکه با حضور نیروهای خدمات شهری و تلاش آن ها برای برف تکانی درختان، هیچ گونه شکستگی شاخه های درخت تاکنون گزارش نشده است. 

معاون شهردار تهران عنوان کرد: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام بارش برف ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. همچنین به همراه داشتن تجهیزات روزهای برفی مانند زنجیر چرخ بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه