جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10960
منتشر شده در دوشنبه, 30 دی 1398 21:02
تعداد دیدگاه: 0
درخواست-فتاح-از-مسئولان-برای-حل-مسائل-خانواده‌های-شهدای-پلاسکو

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ پرویز فتاح امشب در حاشیه مراسم بزرگداشت حادثه پلاسکو...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ پرویز فتاح امشب در حاشیه مراسم بزرگداشت حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از صبوری خانواده‌های شهدای پلاسکو و کسبه محترم آن تشکر کنیم، اظهار کرد: مسائلی را از خانواده شهدای پلاسکو شنیدم که از مسئولان محترم می‌خواهم این مسائل را حل کند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مسائل مربوط به خانواده‌های شهدای پلاسکو قابل حل است، گفت: ساخت پلاسکو روند خوبی پیدا کرده، استحکام‌بخشی آن تمام شده و مشکل مالی پلاسکو را حل کردیم البته این بدان معنی نیست که در بنیاد مستضعفان مشکل مالی نداریم، بسیاری از مسائل ما در بنیاد مستضعفان در گرو مشکل مالی است اما پلاسکو قابل استثناست.

وی افزود: کندی کار ساخت پلاسکو را به بهانه مالی نمی‌پذیریم اکنون نقشه‌های پلاسکو تحویل شهرداری شده و گمان می‌کنیم مسائل مطرح شده با شهرداری مربوط به پارکینگ و عوارض این ساختمان حتماً با تعامل حل می‌شود البته همه باید سهم خود را ایفا کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما اصلاً از نظر تجهیزات و کارگاه در ساخت پلاسکو مزاحمتی برای خیابان ایجاد نکردیم، افزود: پروژه اکنون در حال انجام است و امیدوارم با همراهی در سطح ملی بتوانیم طبق زمانبندی (نیمه دوم سال 99) ساخته پلاسکو را به اتمام برسانیم.

فتاح خاطرنشان کرد: پلاسکو زیباتر و بادوام‌تر از قبل ساخته خواهد شد و تحویل کسبه و نماد بارز تهران می‌شوند همچنین روند احداث پلاسکو به هیچ بهانه‌ای نباید متوقف شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه