سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8796
منتشر شده در پنج شنبه, 28 شهریور 1398 17:43
تعداد دیدگاه: 0
تأکید-وزیر-راه-و-شهرسازی-بر-سرعت‌بخشی-طرح-توسعه-فرودگاه-آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز ‌در بازدید از...

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز ‌در بازدید از سالن مسافری فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان بر سرویس‌دهی هرچه بهتر به مسافران تاکید کرد و سرعت بخشی به طرح توسعه این فرودگاه را مهم و پراهمیت خواند.

محمد اسلامی در بدو ورود به همراه استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از سالن مسافری فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان بازدید کرد و به بررسی آخرین وضعیت خدمت رسانی به مسافران در این فرودگاه پرداخت.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی بر سرویس‌دهی هرچه بهتر به مسافران در این فرودگاه تاکید کرد و سرعت بخشی به طرح توسعه این فرودگاه را مهم و پراهمیت دانست.

همچنین اسلامی از ترمینال مسافری در حال ساخت فرودگاه آبادان بازدید کرد و ضمن گفت‌و‌گو با پیمانکار این پروژه در جریان آخرین وضعیت تکمیل و اتمام این ترمینال قرار گرفت.

در این بازدید پروانه سهرابی، مدیر فرودگاه آبادان‌ گزارشی از شرایط و وضعیت عملکرد پروازی فرودگاه آبادان ارائه داد و گفت: در پنج ماهه نخست سال 98  فرودگاه آبادان میزبان حدود 450 هزار مسافر و پذیرای حدود 3700 پرواز بوده است.

بنابراین گزارش فرودگاه آبادان دارای مساحتی بیش از 350 هکتار و سالانه ظرفیت پذیرش بیش از یک میلیون و پانصد هزار مسافر را دارد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه