سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 711
منتشر شده در جمعه, 07 شهریور 1393 16:02
تعداد دیدگاه: 0

همراز: وزیر ارتباطات توسعه فناوری اطلاعات را یکی از شاخصه های توسعه بیان کرد و از بخش خصوصی خواست تا با ورود به این عرصه از امکانات موجود نهایت بهره‌برداری را داشته باشد. محمود واعظی صبح امروز در جلسه فعالان بخش فناوری اطلاعات که در استانداری اصفهان برگزار شد گفت: امروزه در تمام دنیا توسعه فناوری...

همراز: وزیر ارتباطات توسعه فناوری اطلاعات را یکی از شاخصه های توسعه بیان کرد و از بخش خصوصی خواست تا با ورود به این عرصه از امکانات موجود نهایت بهره‌برداری را داشته باشد.

محمود واعظی صبح امروز در جلسه فعالان بخش فناوری اطلاعات که در استانداری اصفهان برگزار شد گفت: امروزه در تمام دنیا توسعه فناوری اطلاعات به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی تلقی می‌شود.

وی اظهار کرد: بخش خصوصی باید با توجه به تسهیلاتی که در این زمینه فراهم شده و امکاناتی که به وجود آمده است، وارد عرصه شوند و در این زمینه به دور از فضای رقابتی با هم رفاقت کنند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی بر نقش موثر فناوری اطلاعات تاکید دارند و معتقدند فناوری اطلاعات می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه کشور داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد :دولت مصمم است تا اینترنت ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهد، لذا بر اساس مصوبه‌ای قرار شد تا به شرکت‌ها 35 درصد و به مردم 20 درصد تخفیف ارایه شود تا مردم بتوانند به خوبی از فضای مجازی استفاده کنند.

واعظی افزود: دولت در نظر دارد اختیارات بیشتری به شرکت‌های شناسنامه دارد بدهد و به شرکت‌های که بدون دور زدن قانون بخواهند فعالیت خود را گسترده‌تر کنند کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: ما تعهد داریم که بدون توجه به مسائل سیاسی و جناحی کشور را به رتبه‌ای که شایسته آن است برگردانیم و معتقدیم این استان با توجه به پتانسیل بالای انسانی و فنی ما را در نیل به اهداف کمک و یاری نماید.

نوشتن دیدگاه