پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4877
منتشر شده در پنج شنبه, 09 اسفند 1397 20:11
تعداد دیدگاه: 0
حمایت ورزشکاران از کاندیدای اتاق بازرگانی اصفهان:

فعالیت یک بنگاه اقتصادی سهمی مهم در تحول جامعه دارد و مي تواند زمينه ساز موهبت هاي بسياري برای مردم يك اجتماع باشد و اين مستلزم مديريت درست حاكم بر بنگاه اقتصادي است. مهم ترین قسمت مسئولیت اجتماعی شرکتها این است که اهداف خود را بر اساس تفکر هم زیستی سازنده با جامعه و پیشرفت دو جانبه بنا کنند.

بهرام سبحاني در دوره مديريت خود در فولادمباركه اين مهم را از ياد نبرد و در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي همواره پيگير و مؤثر بود و اين امر در استان اصفهان پررنگ تر و كاملا قابل مشاهده است كه نمونه بارز آن تکمیل ورزشگاه نقش جهان است. امير قلعه نویی سرمربی باشگاه سپاهان در اين خصوص ضمن تبريك ميلاد حضرت زهرا(س) به معدن نامه عنوان كرد: مدت كوتاهي كه كار من با حضور ايشان هم زماني داشت به لحاظ شخصيتي وي را فردي مدبر، فني و متخصص شناختم. دكتر سبحاني يك مدير استراتژيك و انساني بسيار بزرگ است.
قلعه نويي عملکرد ایشان را در مدت همکاری با باشگاه فولاد مبارکه بسيار مثبت ارزیابی كرد و افزود: دكتر سبحاني به لحاظ بودجه تمامي نياز مجموعه را برطرف مي كرد و در زمان همكاري با ايشان بهترين سال را به لحاظ تامين مالي و سال مالي تجربه كرديم.
وي افزود: سبحاني نه تنها در حوزه فولاد بلكه به هر لحاظ براي اصفهان مثبت عمل كرده است. تكميل نقش جهان، آزادي زنداني ها در اين استان و مهم تر از همه تامين بودجه براي حل مشكلات آب استان اقدامات تحسين برانگيز ايشان است كه مهر تاييدي بر لياقت مديريت ايشان به حساب مي آيد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آیا پیشنهاد می کنید فعالان اقتصادی به ایشان رای دهند، مصمم عنوان كرد: ايشان حتي براي جايگاه وزارت هم مناسب است و مطمئنا در اتاق بازرگاني هم با توجه به درايت در مديريت، خوب عمل خواهد كرد.

 

منبع: معدن نامه

نوشتن دیدگاه