پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4862
منتشر شده در دوشنبه, 06 اسفند 1397 00:55
تعداد دیدگاه: 0
کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی استان اصفهان:

کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان اصفهان بر لزوم استفاده از فکر های نو در راستای حل معضلات فعالان اقتصادی استان اصفهان تاکید کرد و سیاست زدگی را آفتی در این زمینه برشمرد.

 بهرام سبحانی شامگاه گذشته با اشاره به این که وضعیت امروز اقتصاد در استان اصفهان نتیجه انتخاب بی مطالعه است، گفت: نباید این وضعیت را به کسی ربط دهیم، بلکه باید به خودمان خرده بگیریم، چرا که برای آرای خودمان ارزش قائل نیستیم و بدون مطالعه این کار را می کنیم.

عضو هیئت نمایندگان هشتمین دوره اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: اکنون کسی باور نمی کند وضعیت اقتصاد استان، وضعیت بیکاری و میزان سرمایه گذاری در بخش خصوصی به این شکل باشد، اما آمار رسمی کشور وضعیت اسفباری را برای اصفهان تعریف می کند که یکی از آن ها میزان پایین مشارکت های اجتماعی است.

سبحانی با تاکید بر این که در حال حاضر استان اصفهان در بسیاری از شاخص ها رتبه های پایین جدول را دارد، افزود: نمی دانیم چه بلایی بر سر اصفهان آورده اند که اینچنین شده است، اما اتاق بازرگانی می تواند به عنوان پارلمان بخش خصوصی این وضعیت را به طور جدی به مدیران تذکر بدهد و مسئولان را نسبت به این مسائل حساس کند.

کاندیدای ائتلاف تولید و تجارت گفت: در اتاق بازرگانی باید به طور جدی به این موضوع پرداخته شود که چرا فعالان اقتصادی در حال خروج از این استان هستند؟ آیا قوانین و اجرای سلیقه ای آن مشکل است، خب باید این مسائل در اتاق بازرگانی پیگیری شود و راجع به آن بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

وی با اشاره به این که امسال شعار انتخاباتی ائتلافمان را "اتاق شاخص می خواهد" قرار داده ایم، افزود: وقتی شاخص داشته باشیم، می توانیم بیماری اقتصاد را شناسایی و آن را درمان کنیم، همانطور که پزشک برای تشخیص بیماری به شاخص هایی همچون میزان تب، نتایج آزمایشگاهی و گرافی های مختلف نیاز دارد.

درپایان سبحانی پراید 50 میلیونی را معلول یک اقتصاد بیمار دانست و تصریح کرد: یک فعال اقتصادی آن هم عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی باید پیش بینی خوبی از اوضاع داشته باشد، یا این که به توصیه های اهل فن توجه کند، اگر این اتفاق در بسیاری از کارهای ما افتاده بود، اکنون با چنین اقتصادی مواجه نبودیم.

 

 

پوستر ائتلاف

نوشتن دیدگاه