پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4669
منتشر شده در شنبه, 08 دی 1397 18:05
تعداد دیدگاه: 0

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها در روز چهارشنبه با توجه به کاهش قیمت ارز که از روز پنجشنبه شروع شد علی‌رغم افزایش جهانی قیمت طلا در بازار داخلی سکه و طلا با کاهش قیمت مواجه بود.

به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از اعتماد ؛ محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: قیمت جهانی طلا با افزایش قیمت ۲۶ دلاری در طول هفته گذشته امروز به ۱ هزار و ۲۸۱ دلار در هر اونس رسید. با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها در روز چهارشنبه با توجه به کاهش قیمت ارز که از روز پنجشنبه شروع شد، علی‌رغم افزایش جهانی قیمت طلا در بازار داخلی سکه و طلا با کاهش قیمت مواجه بود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا در خصوص قیمت سکه در بازار امروز افزود: سکه بهار آزادی طرح قدیم باقیمت ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و نیم‌سکه بهار آزادی هم باقیمت ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان دادوستد شد. ربع‌سکه بهار آزادی هم با قیمت ۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه‌های ۱ گرمی هم باقیمت ۶۵۵ هزار تومان معامله شد.
کشتی‌آرای در خصوص قیمت انواع طلا در بازار گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار که مبنای قیمت‌گذاری است ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۴۶۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خریدوفروش شد.

او در ادامه افزود: هر گرم طلای ۲۰ عیار در بازار امروز با قیمت ۳۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار ۳۷۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار ۳۸۶ هزار و ۸۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم با قیمت ۴۲۴ هزار تومان دادوستد شد.کشتی‌آرای در پایان گفت: با توجه به کاهش قیمت‌ها حباب سکه هم با کاهش مواجه بود و به ۳۸۰ هزار تومان در بازار امروز رسید.

نوشتن دیدگاه