جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4618
منتشر شده در پنج شنبه, 29 آذر 1397 13:41
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، دوم دی ماه شنونده صدای مردم از طریق سامانه سامد خواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، روز یک شنبه دوم دی ماه سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان از طریق سامانه سامد استانداری پاسخگویی مردم استان خواهد بود.
سید حسن موسوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در این خصوص گفت: مدیرعامل این شرکت با شنیدن درخواست ها، پیشنهاد‌ها و مشکلات مردم در زمینه گاز طبیعی از طریق سامانه سامد به سئوالات مردمی در حوزه گاز طبیعی پاسخگو خواهد بود.
وی، با اشاره به اینکه، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از انتقادات، درخواست ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به نحو ملموس تر اطلاع یابند، افزود: مردم عزیز استان از طریق شماره تماس 111 از ساعت 10 الی 12 روز یکشنبه دوم دی ماه سالجاری سوالات خود را با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان مطرح نمایند.
سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، بیان کرد: این سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه استاندارد‌های خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، در استانداری اصفهان راه اندازی شده است.

 

نوشتن دیدگاه