کد خبر: 4545
منتشر شده در یکشنبه, 14 مرداد 1397 15:05
تعداد دیدگاه: 0
مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق اصفهان خبر داد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از پایان پیش از موعد خاموشی‌ها در اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا و صرفه‌جویی مشترکان در مصرف برق، خاموشی‌های اصفهان به احتمال قوی در هفته آینده و پیش از موعد اعلام‌شده به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، محمد مهدی عسگری  اظهار کرد: خاموشی‌ها بستگی به نیازی است که از طرف وزارت نیرو به ما اعلام می‌شود و ممکن است کمتر یا بیشتر از برنامه اعمال شود.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کل کشور، هفته آینده آب و هوای اکثر نقاط کشور خنک‌تر شده، کما این‌که طی چند روز اخیر در مرکز و شمال کشور نیز کاهش دمای هوا محسوس بوده و تا هفته آینده این اتفاق برای جنوب کشور رقم می‌خورد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، پیش‌بینی وزارت نیرو کاهش چشم‌گیر خاموشی‌هاست که احتمال دارد حتی میزان آن به صفر نیز برسد که البته همه چیز بستگی به شرایط آب و هوایی کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا و صرفه‌جویی مشترکان در مصرف برق، خاموشی‌های اصفهان به احتمال قوی در هفته آینده و پیش از موعد اعلام‌شده به پایان می‌رسد.

عسگری با اشاره به وضعیت تجهیز صنایع کوچک به دیزل ژنراتور برق یادآور شد: شرایط خریداری و نگهداری دیزل ژنراتور برق برای بسیاری از کارگاه‌های صنعتی کوچک در حال حاضر مقدور نیست و ما شرایط صاحبان این صنایع را درک می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد: با توجه به دمایی که هواشناسی برای تابستان امسال پیش‌بینی کرده، امیدواریم تا یکی دو هفته آینده، یعنی حداکثر تا اواخر مرداد ماه شاهد برنامه‌های خاموشی نباشیم.