پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4477
منتشر شده در دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 14:51
تعداد دیدگاه: 0

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در رابطه با حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان فولاد، واریز حقوق این قشر زحمتکش انجام شد. محمدمهدی زاهدی امروزاظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان و طی تذکر کتبی مجدد به ربیعی وزیر...

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در رابطه با حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان فولاد، واریز حقوق این قشر زحمتکش انجام شد.

محمدمهدی زاهدی امروزاظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان و طی تذکر کتبی مجدد به ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسؤولان مربوطه در رابطه با حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولاد، واریز حقوق این قشر زحمتکش امروز انجام شد.

وی ضمن اظهار نارضایتی از عدم اعمال افزایش 20 درصدی حقوق این افراد خاطرنشان کرد: امیدوارم مسولان مربوطه ضمن عمل به قول‌هایی که برای رفع کامل مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان زحمتکش فولاد داده‌اند، هرچه سریعتردر زمینه اعمال کامل افزایش مصوب عمل کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیگیر پرداخت حقوق ماه‌های آتی این قشر زحمتکش همچون ماه‌های گذشته در مجلس و از طریق مسؤولان مربوطه خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه