چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4364
منتشر شده در یکشنبه, 27 اسفند 1396 13:28
تعداد دیدگاه: 0

اگر امروزه در جامعه شاهد افزایش میزان بیکاری و در پی آن افزایش سیل آسای آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و غیره...هستیم دلایل آن را باید در مدیریت کلان کشور جستجو کنیم مدیریتی که کالاهای خارجی را بر کالاهایی که توان تولید آن در کشور وجود دارد ترجیح داده و راه را بر واردات کالاهای خارجی که مشابه داخلی...


راهکار برون رفت از این وضعیت استفاده از توان ملی و توجه به ظرفیت های داخلی با اعمال مدیریت بومی است تا با افزایش خرید و تولید محصولات داخلی و با کیفیت انگیزه تولید کنندگان و کارآفرینان افزایش یافته و به رونق تولید در کشور منجر شود.
در همین راستا دغدغه مندان حوزه اشتغال که اقدام به راه اندازی اولین سوپر مارکت نساجی کشور کرده بودند، عصر دیروز و در آستانه سال نو اولین سالگرد افتتاح این مجموعه را در کنار مشتریان خود جشن گرفتند. مجموعه ای که در مدت کوتاه فعالیت، منشا خدمات زیادی در زمینه ترویج مصرف کالای داخلی که یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی میباشد گردیده است.
سید هوشنگ قادریان موسس مجموعه پرپوش با اشاره به حمایت تولید کنندگان پوشاک و صنایع دستی که بخشی از اهداف مجموعه و تقویت این واحدهای تولیدی است گفت:در طول فعالیت یک ساله فروشگاه توانستیم تا 70 درصد مايحتاج نساجی و پوشاک مردم را از این مراکز تهیه و به همشهریان و هم استانی های عزیز عرضه کنیم.

مارکت بوتیک


قادریان در خصوص حمایت سازمان ها و ادارات دولتی از تولید ملی افزود :تا کنون سازمان ها و ادارات مختلف از جمله دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی،اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، آموزش و پرورش، وزارت دفاع،شهرداری ها،سازمان گردشگری، تعداد قابل توجهی از کارخانجات استان و مراکز جمعیتی با عقد قرارداد جهت خرید پرسنل خود از مجموعه پرپوش از تولید ملی حمایت کرده اند.
لازم به ذکر است که فروشگاه پرپوش واقع در سپاهان شهر طبقه همکف مجموعه نگین نقش جهان اولین سوپر مارکت نساجی کشور است.که طی یکسال گذشته مورد توجه همشهریان قرار گرفته است

 

گزارش از شهره باقری

نوشتن دیدگاه