شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3978
منتشر شده در یکشنبه, 29 مرداد 1396 09:41
تعداد دیدگاه: 0
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان عنوان کرد:

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان با اشاره به ۲۵۰ مشتری این بانک در اصفهان، گفت: فعالیت اجتماعی بانک رسالت در قالب اینکه حدود ۸۰۰ کانون اجتماعی در سازمان‌ها، محلات، روستاها و مساجد استان تشکیل شده است.


ابراهیم مسکین در نشست خبری برگزاری دومین همایش بزرگ حامیان قرض الحسنه استان اصفهان، با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ کانون اجتماعی در سازمان‌ها، محلات، روستاها و مساجد استان تشکیل شده است، اظهار داشت: اعضای این بانک نیازی به مراجعه حضوری به شبکه بانکی رسالت ندارند و خدمات به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی به ۲۵۰ هزار نفر مشتری بانک قرض الحسنه رسالت در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: ۱۵۰۰ نفر در بخش سنتی و ۲ هزار نفر در سیستم جدید از طریق سامانه اعتبار سنجی، نمره دهی اعتباری شدند و در هر یک از این بخش‌ها نیم درصد موفق به دریافت وام شدند.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان با بیان اینکه ما بانک اجتماعی با خدمات نوین هستیم، تمام مشتریان خود را تشویق کرد که به صورت غیرحضوری خدمات را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از ۸۰۰ کانون اجتماعی حدود ۴۰ کانون صندوق قرض الحسنه فامیلی هستند، خاطر نشان کرد: بنیاد فامیلی در اصفهان فعالیت می‌کند و صندوق‌های فامیلی را شناسایی و به این شبکه معرفی و وصل می‌کند.

مسکین پیرامون فعالیت صندوق‌های قرض الحسنه فامیلی، گفت: صندوق‌های قرض الحسنه فامیلی از طریق کانون‌ها مدیریت می‌شوند و با تشکیل کانون‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم پرداخت وام‌ در صندوق‌های فامیلی را مدیریت کنیم.

نوشتن دیدگاه