چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2807
منتشر شده در یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395 12:44
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:
مصرف آب شرب

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: هم اکنون مصرف آب ماهیانه حدود 84 درصد مشترکین در بخش خانگی در اصفهان مطابق الگوی مصرف و بین صفر تا 20 مترمکعب است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، هاشم امینی با اشاره به اینکه شرکت آبفا استان اصفهان در سال های اخیر با اقدامات فرهنگی گسترده ای...

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: هم اکنون مصرف آب ماهیانه حدود 84 درصد مشترکین در بخش خانگی در اصفهان مطابق الگوی مصرف و بین صفر تا 20 مترمکعب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، هاشم امینی با اشاره به اینکه شرکت آبفا استان اصفهان در سال های اخیر با اقدامات فرهنگی گسترده ای که اعمال کرده توانسته تا حدودی مصرف بهینه آب را میان اقشار مختلف جامعه ترویج دهد، اظهار داشت: به عنوان مثال هم اکنون حدود 84 درصد مشترکین در بخش خانگی بین صفر تا 20 مترمکعب در ماه آب مصرف می کنند که مطابق الگوی مصرف است درحالیکه همه ساله پنج تا 6 درصد به مشترکین آب افزوده می شود با این وجود در سه سال گذشته به طور میانگین هرسال مشترکین بین 1.5 تا دو درصد آب کمتر مصرف کردند.
وی گفت: شرکت آبفا استان اصفهان به رغم فعالیت های قانونی و فنی که در خصوص مصرف بهینه آب درنظر گرفته به صورت گسترده اقدامات فرهنگی و اجتماعی هم انجام داده به طوریکه در این میان از اقشار تأثیرگذار جامعه مانند طلاب، روحانیون، هنرمندان، فعالان اصحاب رسانه در قالب برگزاری جشنواره، سمینار، همایش و نشست ها بهره مند شده است.
امینی به ترویج مصرف صحیح آب میان کودکان پرداخت و اعلام کرد: اعتقاد داریم آموزش در سنین کودکی بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل خانه فرهنگ آب همه روزه با دعوت از کودکان و نوجوانان در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به آموزش آنان با روش های نوین کرده است.

نوشتن دیدگاه