جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23540
منتشر شده در پنج شنبه, 04 اسفند 1401 21:21
تعداد دیدگاه: 0
پاسخ شرکت آبفا استان اصفهان به همراز نیوز:
فاضلاب فریدونشهر هیچ نشتی به سرشاخه های زاینده رود و منابع آبی ندارد

به دنبال پیگیری انتقاد مطرح شده از سوی امام جمعه فریدونشهر به وضعیت دفع فاضلاب آن شهرستان، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به این که "این‌موضوع پس از طرح توسط امام جمعه محترم در یک برنامه رادیویی مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت" اعلام کرد : سلامت آب شرب شهروندان خط...

همراز/سپیده بارانی: مجید مختاری در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر این که "دغدغه امام جمعه محترم آن شهرستان که متاثرازدغدغه شهروندان فریدونشهری می باشد، مورد توجه این شرکت نیز قرار دارد"، ادامه داد: قسمتی ازپروژه شبکه فاضلاب انجام شده و پیشرفت های خوبی نیز داشته است، اما برای ادامه مسیر این پروژه امیدواریم منابع مالی آن تامین گردد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: قرار است منابع مالی این پروژه از ماده 23 طرح های عمرانی تامین و برای این منظور تمامی مجوزهای زیست محیطی، پدافند غیر عامل و ... آن نیز دریافت و منتظر اقدامات سازمان مدیریت جهت تخصیص منابع مالی هستیم.

مختاری همچنین گفت: در حال حاضر دفع فاضلاب شهرستان فریدونشهر از طریق چاه های جذبی صورت می پذیرد و با توجه به فاصله زیاد این چاه ها با رودخانه، هیچ خطری منابع آبی را تهدید نمی کند.

بنا بر این گزارش و بر اساس اعلام کارشناسان فنی، فاضلاب تا فاصله حداقل 300 متری با منابع آبی خطری برای این منابع ایجاد نمی کند و فاصله چاه های جذبی فریدونشهر تا منابع آبی رودخانه بیشتر از 300 متر می باشد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه