جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22004
منتشر شده در پنج شنبه, 13 مرداد 1401 12:02
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد خبر داد و گفت: درمنطقه زابل وزش بادهای شدید را خواهیم داشت که منجر به خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور، آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور طی امروز و روزهای آتی را اعلام کرد و گفت: در۲۴ ساعته آینده در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی و برخی نقاط مازندران بارش باران ،گاهی رعدو برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزد: فردا در اکثر نقاط کشور جوی آرام را خواهیم داشت و در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال رخداد رگبار پراکنده وجود دارد.

گودرزی بیان کرد: از روز شنبه با ورود موج‌های ضعیفی در نوار شمالی کشور در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود و در روزشنبه در برخی مناطق شمال غرب ، سواحل شمالی، خراسان شمالی ، دامنه های جنوبی البرز در قم ، مرکزی و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب در استان‌های همدان، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، غرب کهگیلویه و بویراحمد رگبار باران در برخی از مناطق رعد و برق و وزش باد شدیدو گاهی خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه علاوه بر اردبیل در گیلان، مازندران،گلستان و خراسان‌شمالی بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود و تقریبا تا روز دوشنبه بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افرد: در دو روز آینده علاوه بر بارش‌ها در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش بادهای شدید را خواهیم داشت که منجر به خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور از شنبه تا سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات وزش باد را خواهیم داشت.

وی گفت: بیشینه دمای تهران امروز به ۳۹ درجه بالای صفر خواهد رسید و فردا وزش باد شدید در تهران پیش بینی می شود.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه