پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1868
منتشر شده در چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 10:40
تعداد دیدگاه: 0
با اجرای پروژه بهبود شبکه اترنت خط تاندم صورت گرفت؛

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: احداث پایگاه امداد جاده‌ای توسط فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی‌‌اش است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ، بهرام سبحانی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان مبارکه با اشاره به آمار...

 مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: احداث پایگاه امداد جاده‌ای توسط فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی‌‌اش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ، بهرام سبحانی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان مبارکه با اشاره به آمار ارائه شده در رابطه با تصادفات جاده‌ای در این محور اظهار کرد: این آمار حاکی از آن است که هر دو روز در این محور یک تصادف اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه تصادف در جاده‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است، افزود: افزایش ایمنی و امداد‌رسانی به موقع در جاده‌های پرتردد بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به پروژه تعریف شده این شرکت در سال‌های گذشته برای ایجاد یک جاده و در راستای کاهش حوادث جاده‌ای گفت: اگر احداث این جاده در این سال‌ها از مرگ چند نفر جلوگیری کرده باشد، این شرکت بهره خود را از سرمایه‌گذاری اقتصادی و اجتماعی‌اش برده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تردد خودروهای سبک و سنگین در این محور برای جابه‌جایی بار و نیروی انسانی همه نیروهای امدادی باید آماده خدمت‌رسانی باشند.

سبحانی هدف این شرکت از اختصاص اعتبار برای ساخت این ساختمان را انجام مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال مردم دانست و گفت: امیدوارم هرچه زودتر ساختمانی در شأن نیروهای امداد و نجات در این نقطه ساخته شود.

بنابر این گزارش، کلنگ این ساختمان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

 

  • صرفه‌جویی 17 میلیارد ریالی در واحد نورد سرد فولاد مبارکه اصفهان

همچنین با اجرای پروژه بهبود بر روی شبکه اترنت خط تاندم مداوم نورد سرد فولاد مبارکه حدود 30 درصد از توقفات اضطراری سالانه خط کاهش یافت و 17 میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی حاصل شد.

 سید مهدی نقوی رئیس خطوط نورد فولاد مبارکه اصفهان با اعلام این خبر گفت: با اجرای یک پروژه بهبود بر روی شبکه اترنت خط تاندم مداوم نورد سرد فولاد مبارکه حدود 30 درصد از توقفات اضطراری سالانه خط و 200 نفر ساعت که به منظور اجرای تعمیرات اضطراری سالانه در خط به کار گرفته می‌شد، کاهش یافت و 17 میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی حاصل شد.

در همین رابطه کارشناس برق و ابزار دقیق خطوط نورد گفت: یکی از شبکه‌های مهم و پرکاربرد در خط تاندم، شبکه اترنت است که از طریق این شبکه ارتباطات سطوح 1 (AMS & PLC) و سطح 2 (مدل و Set up) اتوماسیون خط و همچنین کلیه ارتباطات Client – Server مربوط به HMI خط برقرار می‌‌شود.

نوشتن دیدگاه