کد خبر: 1737
منتشر شده در چهارشنبه, 27 اسفند 1393 15:13
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان:

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به این که نمایشگاه های خارجی محل مناسبی برای عرضه تولیدات ایرانی است،از نحوه تولید لوازم خانگی ایرانی و پایین بودن کیفیت آن انتقاد کرد و گفت: "لوازم خانگی ایرانی در کشورهم طرفدار ندارد،چه برسد به نمایشگاه های خارجی." به گزارش پایگاه خبری...

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به این که نمایشگاه های خارجی محل مناسبی برای عرضه تولیدات ایرانی است،از نحوه تولید لوازم خانگی ایرانی و پایین بودن کیفیت آن انتقاد کرد و گفت: "لوازم خانگی ایرانی در کشورهم طرفدار ندارد،چه برسد به نمایشگاه های خارجی."
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رسول محققیان درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:درحال حاضر ازصنایع سنگ و فولاد ایران در نمایشگاه های خارجی بیشترین استقبال به عمل می آید.
وی اظهار کرد:برخی از صنایع ایران برای ایجاد رقابت در بازارهای خارجی باید کیفیت کالای خود را بالا ببرند و نیاز به این موضوع در عرصه نمایشگاهی به خوبی قابل بررسی و لمس می باشد.
محققیان ادامه داد: کیفیت مقوله مهمی است که رسانه ها نیز باید در بررسی آن به تولیدکنندگان کمک کنند و اگر همه ارکن موثر در بالابردن کیفی محصولات به خوبی انجام وظیفه کنند،شاهد استقبال چشمگیر مردم از تولیدات داخلی خواهیم بود.

  • انتقال نمایشگاه ها به محل جدید در سال 97

وی همچنین از راه اندازی فاز اول محل جدید نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در محل روشن دشت تا4 سال آینده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به موافقت هایی که با شهرداری و استانداری به عمل آمد آغاز عملیات ساخت و ساز محل جدید نمایشگاه های استان اصفهان در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور یکی از مسئولان کشور آغاز وامیدواریم فاز اول این پروژه بزرگ که شامل سه سالن نمایشگاهی 5هزارمتری است را تا اوایل سال 97 به بهره‌برداری رسانده و مکان نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان را تغییر دهیم.
وی ادامه داد: نمایشگاه‌ها در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان نیز نقش بسزایی دراد و با معرفی نو‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید محیط را برای ایده‌پردازان فراهم می‌کند.
محققیان افزود: نمایشگاه یک صنعت سبز است که بسیاری از کشورهای دنیا همچون آلمان بیشتر درآمدهای ناخالص ملی خود را بر اساس این صنعت استوار ساخته‌اند.

  • ده سال از فعالیت نمایشگاه های اصفهان گذشت

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان که اکنون یک دهه فعالیت در عرصه نمایشگاه‌های کشور را در پیشینه خود دارد در سال 93 با برگزاری 47 عنوان نمایشگاه داخلی تخصصی و بین‌المللی در استان اصفهان و برگزاری 7 عنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های معتبر جهان توانست سالی پرتلاش را پشت سر بگذارد این شرکت که دومین شرکت نمایشگاهی کشور پس از استان تهران محسوب می‌شود در بسیاری از عناوین نمایشگاهی به استان سرآمد و پیشرو کشور تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: برگزاری سه عنوان نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های صنعت کشاورزی، تکنولوژی کشاورزی و صنعت دام و طیور، برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و توانبخشی، برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته، برگزاری اولین نمایشگاه صنعت سیمان، اولین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، اولین نمایشگاه تخصصی لوازم و ظروف آشپزخانه، اولین نمایشگاه‌ تخصصی خودروهای دیزلی، اولین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع و هنرهای دستی بانوان از جمله فعالیت‌های شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در سال 93 می‌باشد.