جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1703
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1393 23:39
تعداد دیدگاه: 0
کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی استان اصفهان:

کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی استان اصفهان بر لزوم نگاه اصولی به مقوله زیرساخت ها در صنعت گردشگری ایران به ویژه اصفهان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،علی کرباسی زاده از فعالان اقتصادی استان اصفهان که در کمیته گردشگری اتاق بازرگانی فعالیت دارد ظهرامروز در جمع خبرنگاران گفت:...


کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی استان اصفهان بر لزوم نگاه اصولی به مقوله زیرساخت ها در صنعت گردشگری ایران به ویژه اصفهان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،علی کرباسی زاده از فعالان اقتصادی استان اصفهان که در کمیته گردشگری اتاق بازرگانی فعالیت دارد ظهرامروز در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه گردشگری به شدت مظلوم واقع شده و ایران با دارا بودن رتبه نهم از لحاظ جاذبه های گردشگری، در رتبه 143 جذب توریست قرار دارد.
وی اظهار کرد: این که ما افتخار می کنیم پس از جدا شدن البرز از استان تهران ،استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است اصلا مسئله مطلوبی نیست و نشان می دهد که ما تاکنون به موضوع گردشگری نگاه اصولی نداشته ایم.
کرباسی زاده بیان کرد: ایران با 77 میلیون جمعیت سال گذشته پذیرای تنها 3 میلیون گردشگر خارجی بود، در حالی که ترکیه با 70 میلیون جمعیت 35 میلیون گردشگر خارجی داشت که باید برای این موضوع به طور جدی فکر کنیم.
این فعال اقتصادی در استان اصفهان با اشاره به این که زیرساخت ها در استان اصفهان برای گردشگری مناسب نیست، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت های گردشگری بهبود یابد چرا که با حضور گردشگران در ایران و اصفهان قطعا چرخ های صنعت هم بهتر از وضعیت کنونی خواهد چرخید و وضعیت اقتصادی رونق بیشتری می گیرد.

نوشتن دیدگاه