جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1702
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1393 21:00
تعداد دیدگاه: 0
صادرکننده برتر گل های تزئینی به اروپا:

صادرکننده برتر گل های تزئینی به اروپا با تاکید بر این که می توان با خلاقیت و نبوغ فکری کارآفرینی را در ابعاد عالی دنبال کرد، راه اندازی گلخانه تمام اتوماتیک و هیدروپونیک اصفهان را یکی از این نمونه ها بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، محمد رضا رجالی بعد از ظهر امروز با حضور در جمع...


صادرکننده برتر گل های تزئینی به اروپا با تاکید بر این که می توان با خلاقیت و نبوغ فکری کارآفرینی را در ابعاد عالی دنبال کرد، راه اندازی گلخانه تمام اتوماتیک و هیدروپونیک اصفهان را یکی از این نمونه ها بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد رضا رجالی بعد از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در محل گلخانه تمام اتوماتیک و هیدروپونیک اصفهان گفت:حدود 5 سال قبل ابتدا کشت زیرسطحی در این مکان آغاز شد و با توجه به این که این گلخانه در شرق اصفهان واقع شده و شرق اصفهان نیز بیشتر از دیگر نقاط شهر دچار کم آبی است، فکر نمی کردیم تا این حد به نتایج قابل قبول دست پیدا کنیم، اما با توجه جدی به علوم روز دنیا توانستیم مجموعه ای را گردآوری کنیم که محصولات آن با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی و کم آبی اصفهان، تعجب تولید کنندگان برتر گل دنیا را نیز به دنبال داشته باشد.
وی اظهار کرد:علاوه بر این مورد، پروژه های تحقیقاتی خوبی را در زمینه کشاورزی اجرا کردیم که برخی از آن ها در عمل نیز نتیجه داده و نتایج برخی دیگر هم به زودی مشخص می شود.
رجالی با اشاره به این که بسیاری از فعالان عرصه کشاورزی به دنبال مکانیزه شدن بخش زیرکشت خود هستند افزود: کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد در ایران را تشکیل می دهد که می توان بسیاری از خواسته های کشاورزان عزیز را از طریق اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی مطالبه نمود.

antriounm1216


این تولید کننده برتر گل در ایران اضافه کرد: در این گلخانه که 8 هکتار وسعت دارد، سه نوع گل تزئینی رز، ارکیده و آنتریوم تولید می شود که به طور مستقیم از گلخانه به کشورهای هدف به ویژه اروپا صادر می گردد.
وی افزود: اکنون بخشی از ماشین آلات موجود در این گلخانه منحصرا در اختیار این مجموعه بوده و در ایران نمونه مشابهی ندارد.
رجالی از ماندگاری شاخه گل های تزئینی این گلخانه تا 10 روز خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر کیفیت مرغوب کالا، توانسته ایم مصرف آب در گلخانه تمام اتوماتیک را به اندازه نیاز کنترل کنیم و می توانیم به جرات ادعا کنیم که حتی یک قطره آب هم بیشتر از نیاز گیاهان مورد استفاده قرار نمی گیرد که این مسئله می تواند به عنوان الگو در اختیار کشاورزان زحمت کش استان هم قرار گیرد.
بنا بر این گزارش ، محمد رضا رجالی یکی از کاندیدا های انتخابات اخیر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان است که علاوه بر فعالیت های صنعتی و اقتصادی در بخش کشاورزی نیز اقدامات موثری انجام داده است.

نوشتن دیدگاه