جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1699
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1393 22:22
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: رشد اقتصادی نیازمند ایثاری همچون سال های دفاع مقدس است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه، بهرام سبحانی در همایش اقتصاد خانواده و پیش‌بینی اقتصاد سال 1394 اظهار کرد: همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس بهترین جوان‌ها را تقدیم انقلاب...

 

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: رشد اقتصادی نیازمند ایثاری همچون سال های دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه، بهرام سبحانی در همایش اقتصاد خانواده و پیش‌بینی اقتصاد سال 1394 اظهار کرد: همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس بهترین جوان‌ها را تقدیم انقلاب کردیم تا امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم برای رشد اقتصاد و ایجاد فضای کسب‌و کار مناسب باید ایثار کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت فولاد مبارکه در بخش تولید و کسب تندیس زرین تعالی سازمانی به‌عنوان تنها شرکت دریافت‌کننده این عنوان گفت: تلاش مضاعف کارکنان و تولید باکیفیت و نگاه به بازارهای جهانی، بنابراین باید برای موفقیت، جهانی فکر کنیم و جهانی مدیریت کنیم و توجه به تولیدات باکیفیت و عرضه آن در بازار جهانی را به‌عنوان یک نگاه اساسی در نظر بگیریم و در بازار جهانی همواره خودمان را با آن‌ها مقایسه نماییم.
وی یادآور شد: باید در این بخش گفتمان جهانی را یاد بگیریم و ارتباط مؤثر و دوسویه با سازمان‌های بزرگ جهانی برقرار کنیم و با بازاریابی در بخش‌های توسعه صنایع، تولید، گردشگری و کشاورزی به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌عنوان یک رویکرد اساسی نگاه کنیم.
سبحانی تحقق این امر را تلاش خود سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین حمایت دولت و دستگاه‌های حاکمه در قوای سه‌گانه در حمایت از تولید و تولیدکننده بیان کرد و گفت: اتاق‌های بازرگانی به‌عنوان کانون‌های قانونی و رسمی کشور می‌توانند ارتباط بین دولت و تولیدکننده را برقرار نموده و با افراد باتجربه و کارآمدی که در این اتاق‌ها وجود دارند در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف اقدام نمایند و بدین‌صورت، آگاهی دادن به قانون‌گذار در وضع قوانین حمایتی از تولیدکنندگان را رقم زد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به قانون تشکیل اتاق‌های بازرگانی گفت: یکی از وظائف این اتاق‌ها ارائه نظرات و مشاوره به قوای سه‌گانه است که این جایگاه بسیار بالایی است و نمایندگان این اتاق‌ها با مشاوره در راستای تسهیل قوانین و قانون‌های روان کننده، مشکلات سر راه تولیدکنندگان را مرتفع می‌کنند.
وی تصریح کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی کشور که در آن توجه به سرمایه‌گذاری خصوصی مطرح است، اتاق‌های بازرگانی کانال‌های مناسبی برای رفع دغدغه‌های این بخش به‌حساب می‌آیند و خوشبختانه با تفکری که در دولت تدبیر و امید وجود دارد و به درد و دل تولیدکننده توجه خاص می‌شود، باید حتماً از این بستر مناسب استفاده نمود و با انتخاب صحیح افرادی که کاندیدای این اتاق‌ها هستند افراد شایسته، توانمند و لایق انتخاب تا بتوانند مشکلات بخش تولید و تجارت را پاسخگو و نویدبخش استانی سرآمد در زمینه‌های صنعت، تولید، کشاورزی و معدن باشند.

نوشتن دیدگاه