پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1664
منتشر شده در جمعه, 08 اسفند 1393 17:21
تعداد دیدگاه: 0
باذخیره کافی در انبارها؛

همراز: رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار استان اصفهان گفت: برای شب عید در استان اصفهان کمبود میوه نداریم. ناصر اطرج با بیان اینکه امسال بر خلاف سال‌های گذشته تامین میوه برای شب عید به تعاونی روستایی و کشاورزی استان اصفهان واگذار شده است به آمار ارائه شده توسط تعاون روستایی و کشاورزی...

 

همراز: رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار استان اصفهان گفت: برای شب عید در استان اصفهان کمبود میوه نداریم.

ناصر اطرج با بیان اینکه امسال بر خلاف سال‌های گذشته تامین میوه برای شب عید به تعاونی روستایی و کشاورزی استان اصفهان واگذار شده است به آمار ارائه شده توسط تعاون روستایی و کشاورزی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: 450 هزار تن پرتقال و یک‌ هزار و 500 تن سیب درختی از باغداران خریداری شده و در انبار ذخیره میوه برای شب عید ذخیره شده که با بررسی مصرف هر ساله، این میزان میوه برای شب عید کافی است و کمبود میوه برای شب عید در استان اصفهان نداریم.

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت میوه شب عید در استان اصفهان بر اساس سازمان مصرف‌کنندگان تعیین می‌شود به جلسات متعدد در اتحادیه اشاره کرد و ادامه داد: قیمت میوه در فروشگاه‌های شب عید در سطح استان اصفهان توسط بازرسان صنعت و معدن و اداره اماکن استان اصفهان کنترل می‌شود و با افراد متخلف و گران‌فروش برخورد قاطع خواهد شد.

اطرج با اشاره به تعاونی‌های فروش میوه در استان اصفهان یادآور شد: فروشگاه‌های فروش میوه شب عید و تعاونی‌های فروش میوه شب عید در استان اصفهان مشخص شده است.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه