جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15150
منتشر شده در دوشنبه, 05 آبان 1399 23:02
تعداد دیدگاه: 0
تعطیلی-یک-هفته-ای-صنوف-شلوغ-و-پرخطر-کردستان

سنندج - استاندار کردستان از تعطیلی یک هفته ای طلا فروشی ها، بنگاه های املاک و ماشین استان و تعطیلی...

سنندج - استاندار کردستان از تعطیلی یک هفته ای طلا فروشی ها، بنگاه های املاک و ماشین استان و تعطیلی ۲ هفته ای ادارات شهرستان های بانه و بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه امروز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا استان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان‌های بانه و بیجار گفت: از فردا به مدت ۲ هفته همه ادارات و مراکز دولتی در این ۲ شهرستان تعطیل است.

مرادنیا در خصوص برنامه کاری سایر شهرستان‌ها افزود: به منظور بهبود شرایط استان به مدت یک هفته فعالیت ادارات در دیگر شهرستان‌ها نیز به صورت دور کاری و ۵۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

وی اظهار کرد: برگزاری همه جلسات باید در استان محدود شود و در موارد اضطراری نیز جلسات استانداری با تعداد افراد و سقف زمانی محدود برگزار شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه محدودیت‌هایی برای برخی مشاغل که موجب افزایش آمار کرونا می‌شوند اعمال می‌شود خاطر نشان کرد: بازارچه تاناکورا سنندج و دستفروش ها تردد و حضور مردم را بیشتر کرده‌اند به نحوی که دستفروشان احساس مالکیت نسبت به آن معبر دارند و لازم است فعالیت آنها محدود شود.

این مقام مسئول در خصوص تعطیلی مدارس و آرامستان های استان اظهار داشت: کماکان موافق بسته شدن مدارس روستا نیستیم و تشخیص این موضوع با شورای شهرستان و فرماندار است.

مرادنیا خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های شادی و عزا با جدیت کنترل می‌شود و انتظار داریم نیروهای نظامی و انتظامی استان در این خصوص همکاری ویژه ای داشته باشند.

نوشتن دیدگاه