کد خبر: 13262
منتشر شده در دوشنبه, 09 تیر 1399 20:29
تعداد دیدگاه: 0
توسعه-شهری-با-حفظ-هویت-فرهنگی-و-تاریخی-شهرها-صورت-خواهد-گرفت

قزوین- وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای طرح های توسعه شهری به حفظ هویت و فرهنگ و بافت تاریخی تاکید...

قزوین- وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای طرح های توسعه شهری به حفظ هویت و فرهنگ و بافت تاریخی تاکید جدی داریم و آن را رعایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روزه به استان قزوین برای بازدید از طرح‌های جاده سازی و نیز افتتاح طرح اقدام ملی مسکن عصر دوشنبه با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

محمد اسلامی در این دیدار گفت: دولت عزم جدی دارد برای حل مشکل مسکن افراد نیازمند و محروم اقدام کند و در این راستا با همه مشکلات موجود با واگذاری زمین‌های مناسب و کاهش هزینه ساخت در صدد تأمین بخشی از نیازهاست.

وی بیان کرد: بازآفرینی شهری از دیگر کارهای خوبی است که می‌تواند بافت‌های فرسوده را از وضعیت فعلی رها کرده و شرایط زندگی بهتری برای مردم این مناطق مهیا کند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در توسعه شهری خیلی مقید هستیم که از دست اندازی ها جلوگیری شود و اصالت، هویت شهرها را مورد توجه قرار دهیم و از تصمیماتی که موجب خوشحالی افراد ذی نفوذ می‌شود، اجتناب کنیم.

اسلامی افزود: باید مراقب باشیم که مسئولیت‌ها فرصت کوتاهی برای خدمت است و خدای ناکرده خیانت نشود و همه خود را خدمت گذار مردم بدانیم و بدانیم این مسئولیت‌ها که در آن قرار داریم امانتی است که به ما سپرده شده و وظیفه داریم صداقت و امانت را رعایت کرده و کاری کنیم تا خدمت ما به رفاه مردم منجر شود تا بتوانیم زندگی مطلوب شهری و روستایی را برای مردم فراهم کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: قزوین ظرفیت‌های خوبی در راه‌های مواصلاتی دارد و برای ما مهم است و امیدواریم با تسریع در اجرای برخی پروژه‌های مهم آن بتوانیم به اقتصاد کشور و استان کمک کنیم.